פיסול אף ללא ניתוח

מגוון טיפולי האסתטיקה בשנים האחרונות עלו למודעות מאד גבוהה ויש לכך לא מעט סיבות. הסיבה הראשונית היא בשל העובדה שטיפולים אלו נגישים, משלבים חומרים איכותיים ומביאים לתוצאות מיידיות. בין שאר הטיפולים המבוקשים הם עיצוב שפתיים, עיצוב אזורים ספציפיים באזור הפנים, מילוי קמטים, מילוי שקעים בעיניים ועוד. ישנו טיפול אחד מהותי שהגיע לביקוש מאד גבוה והוא למעשה פיסול אף ללא ניתוח ולו מגוון של יתרונות מהותיים. הנה כל מה שחשוב שתדעו על טיפול זה ואיך הוא יכול לשנות לכם את החיים.

פיסול אף ללא ניתוח – למה כולם רוצים לעשות אותו?

האף הוא האיבר המרכזי בפנים והוא קובע לא מעט מהבעות הפנים שלנו, לכן מי שיש לו אף שאינו סימטרי או כזה שיש לו צורה שפחות מספקת אותו מבקש לשנות את הצורה שלו. יחד עם זאת, לא כולם מעוניינים לגשת לניתוח פלסטי לאף בשל כמה וכמה סיבות. הראשונה היא ניתוח שהשיקום ממנו הוא לא קל, לוקח זמן, ומצריך גם התמודדות עם כאבים מהותיים ומשמעותיים. הסיבה השנייה היא גם העלות של הניתוח, לא תמיד, ולא בכל תקופה יש לנו את היכולת להתמודד עם עלויות גבוהות לניתוחים. בדיוק לשם כך נולד טיפול חדשני ונוח שלא מעט אנשים מבקשים אותו כי הוא מהיר, ללא כאבים, ובעלות שמתאימה כמעט לכולם. פיסול אף ללא ניתוח הוא אחד מהטיפולים המבוקשים ביותר בדיוק בשל הסיבות הללו, ועוד יתרונות רבים שיש בו.

מהו טיפול פיסול אף ללא ניתוח

טיפול חדשני זה בא לטפל ביישור גבנון האף, תיקון אי סימטריה, ושינוי זווית. הטיפול מתבצע באמצעות הזרקה של חומר מילוי ייעודי איכותי מהטובים ביותר המאפשר בניית אף סולד ויפה ולמעשה, היתרון הגדול ביותר של טיפול זה הוא שהוא חוסך ניתוח שההחלמה ממנו לא פשוטה, לוקחת זמן ואף כאובה. החומרים מוזרקים בשיטה ייחודית וחדשנית ומביאים לתוצאות מיידות, תוך אלחוש שהינו מקומי ללא שום צורך בהחלמה זו או אחרת או בהתאוששות. את התאמת הטיפול מבצעים באמצעות פגישת ייעוץ אישית ובודקים מה יכול להתאים לשינוי האף וזאת ללא שום התערבות כירורגית.

מה אפשר לשנות באמצעות פיסול אף ללא התערבות כירורגית?

אנחנו לעולם לא נהיה מרוצים מכל מה שהמראה משקפת לנו. יחד עם זאת, באמצעות החדשנות והטכנולוגיה שהביאו למהפכה משמעותית בעולם האסתטי נוכל להביא לשיפורים מהותיים. טיפול של פיסול אף ללא ניתוח מאפשר מענה למגוון של שינויים אסתטיים מבוקשים, וביניהם:

  • תיקון א-סימטריה
  • טשטוש עצם בולטת
  • מילוי שקעים
  • הרמת קצה האף
  • שינוי זווית האף
  • תיקון גבנון
  • עידון הנחיריים
  • הסוואת בליטות
  • תיקון ניתוח אף

מבחינת תיקון ניתוח אף כמובן שחשוב לקחת בחשבון שהתוצאות של פיסול אף ללא ניתוח הן אינן קבועות ויש צורך והמלצות לחזור על הטיפול אחת לכמה זמן כאשר זמן זה מותאם אישית ואינדיבידואלי לכל מטופל ומטופלת.

איך מתקיים הטיפול ומה דרך הפעולה של אנשי המקצוע המבצעים אותו?

טיפול פיסול אף ללא ניתוח הוא טיפול שמבוסס על הזרקת חומצה היאלורונית, מולקולה שהגוף מייצר באופן טבעי וקיימת במגוון של טיפולי פנים ומוצרים לטיפוח הפנים. בתהליך מוזרקת כמות קטנה ומדודה של חומצה היאלורונית אל נקודות שונות באף עצמו שנבחרו מראש על ידי הרופאה המטפלת. ההזרקה נעשית באמצעות מחטים קטנות ועדינות וכמעט ולא מורגשת כאשר גם מבוצע אלחוש מקומי על מנת לטשטש כאב מינימלי ככל שניתן. הטיפול נמשך בין 20 דקות ל30 דקות ואחריו אפשר כבר לחזור לפעילות מלאה ולשגרה תקינה ברמה מיידית ללא החלמה או התאוששות. הצלחת תוצאות הטיפול מחייבת צוות מקצועי ומיומן המתמחה בתחום האסתטיקה בכלל ובפרט בטיפול זה לא רק מבחינת הדיוק בהזרקה במיקומים אלא גם בהזרקה עצמה כך שלא תפגע בכלי דם ותיצור פגיעה ממשית. חשוב לדעת שלא כל שינוי אפשר לייצר באמצעות טיפול זה וישנם שינויים שאי אפשר לייצר אפילו עם ניתוח אף ולכן חשוב מאד לקיים פגישה אישית לתיאום ציפיות עם הצוות המטפל על מנת לקבוע את מיקום הטיפול ברמה נקודתית, לבצע הדמיה ככל שניתן ולהסביר לצוות המטפל את הציפיה, ותוך כך גם להקשיב למה שהצוות המקצועי אומר על התוצאות הצפויות ובכלל על הטיפול עצמו. בסופו של דבר שני הצדדים רוצים תוצאות מושלמות עם מראה טבעי, אסתטי ומחמיא.

לכמה זמן מחזיקות תוצאות הטיפול?

תוצאות הטיפול מחזיקות לרוב בין שנה לשנתיים כאשר כמובן מדובר על נושא מאד אינדיבידואלי וכל מטופל ומטופלת מגיבים אחרת לטיפול מבחינת טווח עמידות התוצאות. הסיבה לכך שהתוצאות הן אינן קבועות היא כי חומרי המילוי מבוססים על סידן הנספג בגוף ואחרי זמן מה הוא כבר לא מראה את השינוי של המראה החיצוני. יחד עם זאת, לא מדובר בחיסרון מהותי שכן אפשר לעשות את הטיפול בכל עת ברגע שצריך והוא לא פוגע באף עצמו, אין בו כאבים ואפשר לחזור לשגרה מלאה לאחר סיום הטיפול. עבור יתרונות אלו וחזרה על הטיפול אחת לשנה או שנתיים ללא ספק שווה ומשתלם לבצע טיפול שלא מצריך מכם, מי שלא מעוניין, בהתערבות כירורגית וניתוח אף שגורר החלמה קשה והתאוששות לא פשוטה. רשת המרפאות בבעלותה וניהולה של ד"ר לריסה ברק, L,Barak Milan, מביאה אליכם את מגוון הטיפולים האסתטיים הטובים ביותר ביניהם גם טיפול פיסול אף ללא ניתוח המתבצע על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום האסתטיקה עם ניסיון של מעל 20 שנים וידע ברפואת המשפחה וברפואה אסתטית. כאשר מדובר בכם, בבריאות שלכם ובמראה האסתטי ללא ספק אין סיבה להתפשר, מגיע לכם את הטוב ביותר. צרו קשר כבר כעת לטיפול איכותי ולתוצאות ברמה גבוהה.

 

 

 

 

 

 

פיסול אף ללא ניתוח

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח

מגוון טיפולי האסתטיקה בשנים האחרונות עלו למודעות מאד גבוהה ויש לכך לא מעט סיבות. הסיבה הראשונית היא בשל העובדה שטיפולים אלו נגישים, משלבים חומרים איכותיים

קרא עוד »
מיצוק עור הפנים

מיצוק עור הפנים

פגעי הזמן לא פוסחים על אף אחד ואחת מאתנו ולכן לא מעט אנשים חווים בעיות אסתטיות באזור עור הפנים והצוואר ומבקשים פתרונות אסתטיים על מנת

קרא עוד »