פילינג כימי שיטחי

פילינג כימי  שטחי הנו טיפול קצר ולא פולשני לרענון העור. הוא מתבצע באמצעות חומצות שונות בריכוזים שונים כגון חומצה גליקולית או לקטית. בזמן הטיפול מורחים את החומר (תמיסה) על פני העור במטרה להשיג קילוף קל ומבוקר של העור (קילוף של שכבת האפידרמיס בלבד). הקילוף גורם להורדה של תאים מתים של השכבה העליונה של העור, הטיפול מחדש ומרענן את העור. פילינג שטחי יכול לשפר את אחידות הצבע בעור (כמו הפרעות פיגמנטציה), הוא יכול לעזור גם במקרה של מלזמה ואקנה.

מומלץ מאוד על פילינג החדש מאיטליה בשם BioRePeelCl3.
פילינג על בסיס חומצה TCA בריכוז גבוה-25%, אך בתוספת של ויטמינים ומינרלים שעושה את הטיפול קל ובלי כאב. אין אדמומיות לאחר הטיפול. כעבור יומיים לאחר הטיפול יש קילוף קל, אפשר להסתיר אותו עם קרם שומני. מומלץ על 3-5 טיפולים בהפרש של חודש בין טיפול וטיפול.
ישר לאחר הטיפול הראשון רואים זוהר בפנים, פנים מצוקות ובריאות יותר.

טיפולי יופי ואסתטיקה קליניקות המטפלות בטיפולי האסתטיקה המתקדמים בעולם מומחים בתחומם עם מקצועיות ומיומנות

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

  • תוצאות מצופות?

    עור רענן יותר, בריא יותר וזוהר. אחידות בצבע העור.
  • למי מיועד הטיפול?

    הטיפול מומלץ לגברים ולנשים על מנת לשמור על איכות העור. מומלץ לעבור אותו מספר פעמים בשנה, בעונת החורף.
  • איך הטיפול עובד?

    בעזרת קילוף של שכבת תאי האפידרמיס (שכבה עליונה ), התאים המתים יורדים ומתקלפים ואילו החדשים גורמים לשיפור מדהים של מרקם העור. גוון העור אחיד יותר והמראה רענן יותר . הטיפול הנו ללא כאבים, תורגש צריבה קלה ומקומית שתעבור בתום הטיפול. ניתן לחזור על הטיפול פעם בחודש, מספר פעמים בשנה בכדי לשפר ולמקסם את התוצאה.
  • האם יש תופעות לוואי?

    יכולה להופיעה אדמומיות קלה שחולפת תוך זמן קצר . ניתן לחזור מייד לשגרה. לאחר מספר ימים מתפתח קילוף שטחי שיכול להראות כיובש. ניתן להסתיר את הקילוף עם קרם פנים שומני.

דוגמאות לפני ואחרי הטיפול

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח

מגוון טיפולי האסתטיקה בשנים האחרונות עלו למודעות מאד גבוהה ויש לכך לא מעט סיבות. הסיבה הראשונית היא בשל העובדה שטיפולים אלו נגישים, משלבים חומרים איכותיים

קרא עוד »
מיצוק עור הפנים

מיצוק עור הפנים

פגעי הזמן לא פוסחים על אף אחד ואחת מאתנו ולכן לא מעט אנשים חווים בעיות אסתטיות באזור עור הפנים והצוואר ומבקשים פתרונות אסתטיים על מנת

קרא עוד »