עיגולים שחורים מתחת לעיניים

עיגולים שחורים מתחת לעיניים מתבטאים בצבע כהה בעפעף התחתון, הם יכולים להופיע בעיקר אם אתם סובלים משקע מתחת לעין.
העור באזור העפעף התחתון דק ויבש יותר לעומת העור בשאר הפנים. כלי הדם הנמצאים בכמות גדולה באזור ובמקרה של חוסר שומן תת עורי גורמים לצבע סגלגל מתחת לעיניים.
בנוסף, מכיוון שהאור נופל על השקע מלמעלה ומצל על השקע כך שהוא גורם לו להיראות אפילו כהה יותר.

בעיות נוספות שיכולות להחריף את המצב הן פיגמנטציה באזור העיניים או שקיות מתחת לעיניים.

כדאי להתחיל לטפל עם הופעת הסימנים הראשונים ובכך ניתן לשמר את התוצאה לטווך זמן ארוך יותר.
טיפול בשקע מתחת לעיניים יכול להתבצע ע”י חומצה היאלורונית או הזרקות מתחת לעיניים של חומרים מיוחדים (כגון טיפול מזותרפיה). או טיפול בפיגמנטציה בעזרת מכשור רפואי ופילינגים.

לאור ההתפתחויות הטכנולוגיות האדירות בשנים האחרונות חל גם שיפור מאוד גדול בתחום זה והזרקת חומצה היאלורונית הפכה להיות אחד הטיפולים המקובלים והיעילים ביותר בעולם.
היום הזרקת של חומצה היאלורונית הינו אחד הטיפולים הלא פולשניים המבוצעים ביותר בעולם.

החומצה ההיאלורונית הינו חומר המילוי המקובל ביותר בעולם בשל יעילותו הרבה, משך זמן התוצאה והבטיחות הגבוהה של הטיפול.

טיפולי צלוליטיס מומחים וחברים בארגונים בינלאומיים לרפואה אסתטית נותנים שירות מהיר ומקצועי מהקליניקות

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

  • האם יש לי את זה?

    עיגולים שחורים מתחת לעיניים מתבטאים בצבע כהה בעפעף התחתון, הם יכולים להופיע אם אתם סובלים משקע מתחת לעין. דבר זה נובע מכיוון שהאור נופל לשקע כך שעושה את השקע יותר כהה. העור באזור העפעף התחתון דק ויבש יותר לעומת העור בשאר הפנים. כלי הדם הנמצאים בכמות גדולה באזור ובמקרה של חוסר שומן תת עורי גורמים לצבע סגלגל מתחת לעיניים.
  • מה ההשפעה עלי?

    עיגולים שחורים מתחת לעיניים נותנים מראה מבוגר, עייף ומותש. דבר שלא תלוי בשעות השינה שלכם. הדבר ניכר כמעט בכל סיטואציה חברתית.
  • כיצד זה נגרם?

    כבר בגיל 25-30 רואים סימנים ראשונים של אובדן נפח מתחת לעיניים. השקע מתחת לעיניים מופיע אצל כולם במוקדם או במאוחר. העור בעפעף התחתון דק מאוד לכן עם עיבוד השומן התת עורי ונסיגת העצמות, כלי הדם באזור מסביב לעיניים נראים בולטים יותר ונותנים את הכהות. בעיה נוספת שגורמת לעיגולים שחורים מתחת לעיניים - פיגמנטציה באותו אזור. היא יכולה להיות גנטית והיא שכיחה יותר אצל בעלי עור כהה. כמו כן יכולה להופיע לאחר חשיפה ממושכת לשמש ללא מקדם הגנה.
  • האם אפשר לטפל לבד?

    ניסיון להסתיר את השקע ופיגמנטציה מתחת לעיניים בעזרת איפור לא תמיד נותן מענה. במקרה של פיגמנטציה מומלץ להשתמש בקרם מיוחד על בסיס חומר הבהרה (הידרוקינון).
  • מתי מומלץ להתחיל טיפול?

    כדאי להתחיל לטפל עם הופעת הסימנים הראשונים, כך אפשר לשמר את התוצאה לתווך זמן ארוך יותר. טיפול בשקע מתחת לעיניים יכול להתבצע ע”י חומצה היאלורונית או הזרקות מתחת לעיניים של חומרים מיוחדים (כגון טיפול מזותרפיה). או טיפול בפיגמנטציה בעזרת מכשור רפואי ופילינגים.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

חומצה היאלורונית לפנים

חומצה היאלורונית לפנים

עולם הטיפוח עבר מהפכה משמעותית בשנים האחרונות והמודעות לטיפוח אישי ואסתטיקה עלתה. כאשר מדובר על חומרים דומיננטיים בעולם הטיפוח ללא ספק מדובר על חומצה היאלורונית

קרא עוד »
סקולפטרה או רדיאס

סקולפטרה או רדיאס

לא מעט אנשים פונים היום להשגת אפקט הצערת עור הפנים ועיצוב הפנים באמצעות חומי מילוי המאפשרים תוצאות אסתטיות מהירות ואפקטיביות. ישנם לא מעט סוגים של

קרא עוד »
טיפולי יופי ואסתטיקה קליניקות לשיפור מראה הפנים והגוף מקצועיים עם הרבה וותק שיודעים לספק

פיגמנטציה

הטיפול מבוצע במכשיר ה- Limelight מכשיר זה הוא מהדור האחרון של אנרגיית אור בפולסים חזקים - IPL - ההתוויות העיקריות הינן כתמי שמש (פיגמנטציה) ,

קרא עוד »