עיבוי שפתיים: איך לבחור את המומחה הנכון עבורך?

כולנו יודעים שלאחרונה נושא האסתטיקה עולה הרבה יותר למודעות בשל כמה וכמה סיבות גם אצל גברים וגם אצל נשים ולא מעט טיפולים מקבלים ביקוש גבוה מבעבר. הסיבה העיקרית היא כי עולם האסתטיקה עבר מהפכה משמעותית בעשור האחרון כאשר טיפולים רבים הפכו חדשניים ובעלי תוצאות איכותיות יותר מבעבר. מעבר לכך, המודעות לאסתטיקה במגוון הטיפולים עלתה משמעותית גם בקרב נשים וגם בקרב גברים ותוך כך עיבוי שפתיים הפך לטיפול המבוקש ביותר על מגוון הגילאים. איך בוחרים את המומחים לטיפול, מה הכי חשוב לדעת ומהו תהליך הטיפול? כל הפרטים כאן.

עיבוי שפתיים – האם יש הגדרה לשפתיים יפות?

ההיסטוריה מלמדת אותנו שעם השנים אידיאל היום של השפתיים משתנה בכל תקופה ותקופה. אם בעבר שפתיים דקיקות ומתוחכמות נחשבו לאידיאל היום הרי שכיום עם הזמן שפתיים בשרניות ועבות הפכו להיות השפתיים היפות ביותר כך שאין באמת הגדרה פורמלית לאידיאל יופי אחד או הבנה של מהן שפתיים יפות. הטרנדים השונים הללו לרוב מונחים מהתקשורת, מכוכבות הסדרות או הסרטים או בכלל כוכבות שונות. ברמה האסתטית מבחינת אנשי מקצוע העוסקים בתחום האסתטיקה חשוב להבין ששינוי אידיאל היופי מהווה גם שינוי בשימוש חומרי המילוי והטיפול כאשר מדובר על טיפול של עיבוי שפתיים.

מה מביא את השפתיים למצב שבו צריך טיפול לעיבוי השפתיים?

תהליך ההזדקנות משפיע לא רק על עור הפנים אלא גם על השפתיים שלנו ועל כן נפח השפתיים עם השנים יורד והן מאבדות מהעובי והעסיסיות שלהן. בשל ספיגת העצמות של הלסת השפה העליונה מתארכת וזוויות הפה עלולות ליפול. טיפול עיבוי שפתיים מתאים לשפתיים חסרות נפח או צרות, שפתיים שלא תואמות את גודל הפנים, שפתיים אסימטריות, כאשר יש קמטים מסביב לפה, כאשר הקו המפריד בין השפה ורירית השפה מטושטש, כאשר רירית השפתיים יבשה וכאשר השפה העליונה ארוכה ומכסה את החיוך וזוויות הפה נפולות. כאשר אתם מחפשים איש מקצוע המתאים לטיפול זה חשוב שיהיה לאיש המקצוע המתמחה בטיפולי אסתטיקה לפנים ולשפתיים את הניסיון הטוב ביותר, הוותק ואת כל ההסמכות לעסוק בתהליך זה שכן מיומנות היא חלק בלתי נפרד ממקצועיות ברמה גבוהה.

האם יש צורך בייעוץ לפני התחלת התהליך?

תהליך זה הוא כמו כל תהליך אליו אתם ניגשים מבחינה אסתטית או רפואית אסתטית ועל כן ייעוץ הוא חובה. על הרופאה או הרופא המטפלים לבדוק היטב את אזור הפנים שלכם, את מבנה השפתיים ולהחליט בהתאמה אישית על הטיפול, התהליך ועל סוג העיבוי. עיבוי שפתיים הוא לא טיפול הנעשה בסטנדרט אחד ומחייב התאמה אישית מלאה. לפני שאתם מתחילים את הטיפול חשוב ליידע את הרופאים המטפלים האם אתם סובלים מהרפס, האם בעבר הוזרק לשפתיים חומר מילוי ובכלל חשוב לבצע תיאום ציפיות מלא במהלך פגישת הייעוץ.

איך מתבצע תהליך עיצוב השפתיים והעיבוי?

פעולה זו של עיצוב שפתיים מצריכה לרוב אלחוש בזריקה או עם משחה בשל ריבוי העצבים באזור השפתיים. במהלך הטיפול חומרי המילוי מורקים לקו התוחם של השפה, אל זוויות הפה, אל השפתיים עצמן, אל קמטוטי השפה וכל אלו אך ורק בהתאם לצריכה האישית ולמטרה האישית של המטופלים. את ההזרקה מבצעים באמצעות קנולה או באמצעות מחט וכאמור חשוב מאד שלרופא או הרופאה המטפלים יהיה הניסיון המתאים לביצוע טיפול עיבוי שפתיים על מנת שהתוצאות תהיינה לא פחות ממושלמות.

מתי אפשר לראות תוצאות?

את תוצאות הטיפול אפשר לראות באופן מיידי בחלק מהטיפולים אך לעיתים ישנה נפיחות שמופיעה בשל תגובתיות אינדיבידואלית שלא תמיד מראה את התוצאות. לאחר שלושה ימים לערך אפשר לראות באופן ברור יותר את התוצאות לאחר שהנפיחות יורדת מעט. התוצאות מחזיקות בדרך כלל עד חצי שנה ועל כן מומלץ לחזור על התהליך. את הטיפול אפשר לעבור מגילאים צעירים אך אם מדובר על גילאים שהם לפני גיל 18 ללא ספק התהליך יצריך אישור הורים וליווי הורים.

לאחרי הטיפול חשוב שתדעו שהשפתיים מרגישות בעיקר רדומות בשל פעולת ההרדמה עוד לפני הזרקת חומר המילוי והעיבוי. כמו כן גם בחומרי המילוי עלולים להיות חומרים מרדימים. לאחרי התהליך חשוב שלא לשתות משקאות חמים, לא לעשן ולהקשיב היטב להוראות הרופאים המטפלים. כאשר אתם מטופלים בידיים הטובות ביותר אין סיבה שהתוצאות לא תהיינה מושלמות ומותאמות באופן אישי ברמה הגבוהה ביותר.

כאשר מדובר בבריאות שלכם אל תתפשרו

בין אם מדובר על טיפול פיסול פנים מלא או אך ורק על עיבוי שפתיים כאשר אתם מתכננים טיפול אסתטי, כל טיפול אסתטי, חשוב שתבחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר שיטפלו בכם כי לפני הכל למרות שזהו טיפול אסתטי הוא עדיין טיפול שיכול להשפיע על הבריאות שלכם. טיפולים אלו משפיעים לא רק על המראה החיצוני אלא לפני הכל על התחושה הפנימית ולכן לא מעט אנשים בוחרים בטיפולים אלו. יש לוודא שאנשי המקצוע מיומנים בהזרקת חומרי המילוי, מנוסים, בעלי וותק ובעלי כל ההסמכות הפורמליות. רשת המרפאות L,Barak Milan הינה מרשתות הבוטיק המובילות בישראל בתחום האסתטיקה. את הרשת הקימה ד"ר לריסה ברק שהינה מומחית ברפואת המשפחה ואף עוסקת ברפואה האסתטית מעל ל20 שנים. ד"ר ברק מבינה היטב את תהליכי ההזדקנות המתחילים להשפיע עוד בגיל צעיר ועל כן יודעת כיצד לטפל בתהליכים אלו. בשילוב של טיפול עם אורח חיים בריא אפשר למצוא ביחד את הפתרון המושלם לטיפול האסתטי שאתם צריכים. צרו קשר כבר כעת עם אחד משלושת הסניפים של ד"ר לריסה ברק. הסניפים קיימים בתל אביב, זיכרון יעקב וירושלים. כמו כן ישנם שני סניפים במילאנו המנוהלים על ידי בתה של ד"ר ברק, מאיה. אתם מוזמנים ליהנות מטיפולים איכותיים ממילאנו ועד לתל אביב. הצוות המקצועי והמיומן ממתין לכם.

 

 

 

עיבוי שפתיים

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח

מגוון טיפולי האסתטיקה בשנים האחרונות עלו למודעות מאד גבוהה ויש לכך לא מעט סיבות. הסיבה הראשונית היא בשל העובדה שטיפולים אלו נגישים, משלבים חומרים איכותיים

קרא עוד »
מיצוק עור הפנים

מיצוק עור הפנים

פגעי הזמן לא פוסחים על אף אחד ואחת מאתנו ולכן לא מעט אנשים חווים בעיות אסתטיות באזור עור הפנים והצוואר ומבקשים פתרונות אסתטיים על מנת

קרא עוד »