סקולפטרה או רדיאס

לא מעט אנשים פונים היום להשגת אפקט הצערת עור הפנים ועיצוב הפנים באמצעות חומי מילוי המאפשרים תוצאות אסתטיות מהירות ואפקטיביות. ישנם לא מעט סוגים של חומרי מילוי לשיפור האלסטיות והמרקם של העור. שני סוגים מבוקשים הם סקולפטרה או רדיאס כאשר שניהם משמשים להרמה, מתיחה ומילוי של עור הפנים וזאת תוך הענקת מראה גמיש, צעיר ומלא ברק המאפשר גם ייצור קולגן מתמשך. מה הופך את שני חומרי המילוי האלו לאיכותיים ביותר ומדוע הם המבוקשים על ידי מגוון המטופלים המבקשים לטפל בעור הפנים? כל התשובות כאן.

סקולפטרה או רדיאס – מה כדאי להצערת עור הפנים?

אין לשאלה זו תשובה אחת כיוון שמדובר בנושא מאד אינדיבידואלי. בין אם לבחור סקולפטרה או רדיאס כדאי להחליט זאת עם אנשי המקצוע, לפי המטרה אליה אתם ניגשים לטיפול ובעיקר בהתאם לתוצאות שאתם מעוניינים לראות.

הטיפולים בחומרים האלו מביא לתוצאות איכותיות, טבעיות וזוהרות מבחינת שיפור טקסטורה של העור, מיצוק, מתיחה והרמה. כמו כן, החומרים הללו מעודדים ייצור של קולגן ולכן כל מטופלת או מטופל יכולים למצוא עצמם כמתאימים לטיפולים אלו כמובן אך ורק לאחר התייעצות עם המומחים. כדי להקל על הבחירה חשוב להכיר את שני חומרי המילוי הללו על מנת שתוכלו לראות מה הכי מתאים לכם.

טיפול להצערת עור הפנים באמצעות סקולפטרה

סקולפטרה היא חומצה הממלאת קמטים ואף גורמת לגירוי יצירת קולגן שהוא למעשה חלבון שנמצא בעור ואחראי על המראה הזוהר והרענן של עור הפנים. הזרקה של סקולפטרה לאזורים ספציפיים בפנים מביאה למראה רענן, צעיר ומזרזת את ייצור הקולגן כאמור מה שמביא לתוצאות שנשמרות לשנתיים לערך. זהו חומר מילוי מהפכני וייחודי שמשר מגוון של גורמים בגוף האחראים לתהליכי אנטי אייג'ינג. טיפול זה מסייע לשקם בצורה הדרגתי וטבעית את העור ותוך כך גם להחזיר לו נפחים שעם השנים אבדו. הטיפול מתאים לגברים ולנשים המעוניינים להצעיר את עור הפנים ולאזורים שונים בגוף.

טיפול להצערת עור הפנים באמצעות רדיאס

חומר המילוי רדיאס משוייך אל חומרי מילוי מתפרקים. מדובר למעשה בתרכובת שמורכבת ממרכיבים שהינם טבעיים ואחד המרכיבים והעיקרי למעשה בו הוא קלציום. לאחר הזרקת רדיאס אפשר לשים לב לנפח מיידי במקומות המיועדים לכך. למתלבטים בין סקולפטרה או רדיאס חשוב שידעו כי גם חומר זה מעודד את הייצור הטבעי של הקולגן ועל כן העור ממשיך להתחדש ולקבל את רמת המוצקות והאלסטיות להן הוא זקוק וכך למעשה מקבלים תוצאה מיידית של עור רענן, מתוח, מורם ובעל יופי טבעי. טיפול זה מתאים גם לנשים וגם לגברים באזורי הפנים והצוואר.

למה כל כך הרבה אנשים מבקשים לטפל בעור הפנים?

המודעות בשנים האחרונות עלתה משמעותית בכל הנוגע לאסתטיקה וטיפולים עבור פיסול פנים כי אחרי הכל מדובר על מגמה שהולכת וגוברת בשל מגוון של סיבות. אחת הסיבות העיקריות הן כמובן אסתטיקה, אך יש לכך לא מעט השפעה גם ברמה הפסיכולוגית. אי אפשר להתעלם מההשפעה של הלחצים החברתיים ותקני היופי המתקדמים עם השנים על הרצון לחידוש עור הפנים. בעולם שבו המראה החיצוני משפיע לרוב על רושם ראשוני במגוון של הזדמנויות אישיות, מקצועיות ואינטראקציות חברתיות, יש דחף של לא מעט אנשים לעמוד בסטנדרטים מסוימים והחדשות הטובות הן שהחדשנות של היום שהגיעה אל עולם האסתטיקה בהחלט מאפשרת זאת. התקשורת, עם הצגת הנעורים והיופי כאידיאל מלבה עוד יותר את הרצון הזה ולכן אנשים מחפשים טיפולי הצערת פנים כאמצעי ליישר קו עם האידאל הזה ומעבר לכך, יש פה גם כמובן עניין של תחושה פנימית טובה יותר.

אסטתיקה וחדשנות – עולם חדש של יופי

ההתקדמות המדהימה בטכנולוגיה הקוסמטית מילאה תפקיד מכריע בחדשנות של טיפולי הצערת פנים. הליכים שהיו פעם פולשניים, יקרים ומצריכים החלמה ארוכה וממושכת התפתחו לאפשרויות נגישות, סבירות ונוחות יותר. טכניקות לא פולשניות כמו טיפולי לייזר, חומרי מילוי והזרקות בוטוקס מציעות תוצאות משמעותיות עם מינימום סיכון וזמן החלמה מה שהופך אותן למושכות לקהל רחב יותר גברים ונשים. נגישות זו פתחה את הדלתות להצערת הפנים עבור מגוון רחב של אנשים, והזינה עוד יותר את הפופולריות של טיפולים אלו עבור המבקשים לטפל באמצעות סקולפטרה או רדיאס בעור הפנים.

אל תוותרו על מקצועיות ואיכות – מגיע לכם את הטוב ביותר

כאשר אתם ניגשים לטיפולי פנים אין שום סיבה להקל ראש בהחלטה הזאת. חשוב לעשות זאת באופן הטוב ביותר ולשקול להגיע לטיפולים אצל אנשי מקצוע המתמחים בתחום זה. כפי שלא הייתם ניגשים אל רופא שאינו טוב, כך אין סיבה לגשת אל מומחים שאינם טובים ולכן חשוב שתעשו זאת כראוי ולא תוותרו על אנשי המקצועה הטובים ביותר. הביקוש העולה לטיפולי הצערת פנים היא תופעה מורכבת המעוצבת על ידי השפעות חברתיות, גורמים פסיכולוגיים, התקדמות טכנולוגית ומניעים אישיים. בעוד שהשאיפה לשיפור אסתטי היא מרכז העניינים, המניעים הבסיסיים לכך הם הרבה מעבר לנושא האסתטי החיוני בלבד. לא מעט אנשים נשים וגברים מוצאים את עצמם מתמודדים עם נושאים שונים של ביטחון עצמי ולמעשה טיפולים אלו לא רק משפרים את החיוניות של עור הפנים, הצוואר, ומצעירים את העור ומשפרים אותו אלא פשוט מביאים לתחושה טובה יותר כך שלאפקט של הטיפולים הללו יש יתרונות רבים הרבה מעבר לנראות כמובן. ד"ר לריסה ברק הקימה את רשת המרפאות L,Barak Milan המצליחה כדי להביא בשורות חדשניות אל עולם האסתטיקה. ד"ר ברק היא בעלת ניסיון של יותר מ20 שנים בתחום הרפואה האסתטית ולמרפאת הבוטיק ישנם שלושה סניפים ביניהם גם סניפים במילאנו. אתם מוזמנים ליהנות מטיפולים איכותיים מכל רחבי העולם ולהגיע לתוצאות הטבעיות עליהן אתם חולמים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סקולפטרה או רדיאס

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח

מגוון טיפולי האסתטיקה בשנים האחרונות עלו למודעות מאד גבוהה ויש לכך לא מעט סיבות. הסיבה הראשונית היא בשל העובדה שטיפולים אלו נגישים, משלבים חומרים איכותיים

קרא עוד »
מיצוק עור הפנים

מיצוק עור הפנים

פגעי הזמן לא פוסחים על אף אחד ואחת מאתנו ולכן לא מעט אנשים חווים בעיות אסתטיות באזור עור הפנים והצוואר ומבקשים פתרונות אסתטיים על מנת

קרא עוד »