מיצוק עור הפנים

פגעי הזמן לא פוסחים על אף אחד ואחת מאתנו ולכן לא מעט אנשים חווים בעיות אסתטיות באזור עור הפנים והצוואר ומבקשים פתרונות אסתטיים על מנת להביא לעור פנים צעיר יותר ומתוח מלא ברק וזוהר. השנים האחרונות הביאו עמן מודעות מאד גבוהה לטיפולים אסתטיים בעיקר בשל הסיבות האלו והטיפולים הללו מביאים לתחושת ביטחון עצמי גבוה והרגשה טובה גם מבפנים, וגם מבחוץ תוך שהם לא מסכנים את בריאות המטופלים ומאפשרים התאוששות מהירה וחזרה לשגרה. הנה כל מה שחשוב שתדעו על מיצוק עור הפנים וטיפולי פנים שיכולים להחזיר לכם את העור הצעיר, מלא הזוהר והברק שהיה לכם.

מה מביא לביקוש המשמעותי בטיפולי אסתטיקה?

השנים האחרונות הביאו עמן לא מעט מודעות בכל מה שקשור לטיפולי אסתטיקה ונשים צעירות בעשור הרביעי לחייהן מצאו עצמן כבר מתחילות לבדוק לגבי טיפולי מיצוק עור הפנים ולא בכדי, יש לכך לא מעט סיבות. בגילאים הצעירים יותר החל מגיל 30 כבר מתחילים בהזרקות השונות של טיפולי החומצה ההיאלורונית ולא ברמה מוגזמת אלא בטיפול במילוי קמטוטים, שינוי זווית השפתיים, טיפול בפיסול אף ואף טיפולי גוף כמו חיטוב והצרת היקפים בגוף בשל המודעות הגבוהה. לא מדובר בטיפולים שמביאים לבעיות רפואיות, אם כי טיפולים קלילים, איכותיים, שאין צורך בהחלמה מורכבת מהם ובמחירים המתאימים ללא מעט נשים וגברים בשלבים שונים בחייהם. טיפולים אלו מביאים לביטחון עצמי גבוה יותר, מצליחים להחזיר את השעון אחורה למספר שנים ועם תחזוקה פשוטה וקלילה מביאים לתוצאות מהירות ואיכותיות במינימום כאב אפשרי.

מה גורם להזדקנות העור?

כאשר אנחנו מסתכלים במראה ורואים קמטוטים לצד העיניים, מעל השפתיים, בצידי השפתיים ואף במצח ועור נפול באזור הסנטר אנחנו תוהים לאן חלפו ונעלמו השנים בהן העור שלנו היה זוהר, אלסטי, מלא ברק וחיוני. לא מדובר בגזירת גורל, הגורמים להזדקנות העור אמנם לא ייעלמו, אך אפשר למזער את הנזקים שהם מביאים ולהחזיר את השעון לאחור עם תחזוק קל אחת לכמה זמן.

כאשר אתם בוחנים טיפולים לצורך מיצוק עור הפנים חשוב לדעת מה גורם לעור הפנים להגיע למצב בו הוא עם קמטוטים, צלקות, או שקעים שיש צורך למלא. הנה הגורמים העיקריים שמביאים להזדקנות העור:

  • גנטיקה – הגורמים הגנטיים התורשתיים הם גורמים שקובעים את סוג העור, האיכות והמרקם והם מביאים להזדקנות העור ברמה הגנטית, המשמעות היא שיש במה לטפל, אך לא אי אפשר כמו בכל סיטואציה למנוע את הזדקנות העור ברמה מוחלטת.
  • גורמים מהסביבה – חשיפה לשמש, לקרינה, לחומרים מסוכנים ובכלל לסביבה שאינה סטרילית עלולים לגרום להזדקנות העור מהר מהרגיל.
  • טיפוח העור – שימוש בחומרי טיפוח והגנה על העור שאינם מתאימים עלולים לפגוע בעור ולכן חשוב להתאים את המוצרים לעור, כמו גם את הטיפולים, על ידי צוות מקצועי ומיומן.
  • גיל ופגעי זמן – בסופו של דבר גם אם אנחנו נקפיד, נטפח, נשמור ונעשה את כל מה שצריך אף אחד לא באמת יכול לעצור את שעון הזמן ולכן חשוב להקפיד על טיפולי מיצוק עור הפנים כבר מהעשור הרביעי לחיינו למעוניינים בכך.
  • אורח חיים שאינו בריא – צריכה גבוהה של אלכוהול ועישון סיגריות, או צריכת סמים עלולים להוביל להאצת הזדקנות העור. מעבר לכך שחשוב להקפיד על אורח חיים בריא, חשוב גם למטרת עור בריא להימנע מהרגלי צריכה שאינם בריאים.

עור הפנים נוטה באופן טבעי למוצקות, גמישות, ואלסטיות המביאים לו את המראה המחמיא והצעיר אך כפי שכבר שמנו לב פגעי הזמן מביאים אותו אל תוצאות אסתטיות שאינן מחמיאות. העור נראה נפול, עם קמטוטים ולעיתים גם שקעים המצריכים מילוי באמצעות חומרים אלו ואחרים. מדובר על תהליכים טבעיים של העור וההזדקנות וכיום באמצעות החדשנות והטכנולוגיה של העולם האסתטי אפשר ליהנות מטיפולים המחזירים את הזמן לאחור, וממצקים את עור הפנים, מחזירים לו את הזוהר והברק ואף מביאים לו את היכולת להמשיך ולייצר את הקולגן לאחר סיום הטיפולים.

מיצוק עור הפנים באופן טבעי - האם זה אפשרי?

אנחנו בעידן שבו קל מאד למצוא פתרונות טבעיים כמעט לכל סיטואציה. יחד עם זאת כאשר מדובר על עור הפנים שלנו ועל הזדקנות העור אין עוררין על כך שחומרי המילוי והטיפול המובילים בעולם האסתטיקה הם החומרים המתאימים. תכשיטי קוסמטיקה טבעיים או פתרונות טבעיים אחרים יתאימו לזמן מאד קצר, ולא יתנו את התוצאה הרצויה שאפשר להגיע אליה באמצעות התאמה אישית בקליניקה מקצועית ומנוסה. אפשר כמובן להסתייע בחומרים הטבעיים במהלך התחזוקה הביתית, בשגרת הטיפוח וכמובן גם אז חשוב להתייעץ עם קוסמטיקאית מקצועית כי לא כל החומרים מתאימים לכל אחד ואחת, וישנם חומרים שגם עלולים לפתח אדמומיות או תגובות שונות של העור כי עור הפנים הוא מאד רגיש.

טיפולי פנים ללחות ופילינג לא מספיקים – פנו אל המומחים

אנחנו יודעים עד כמה זה מפתה להתמכר לטיפול פנים אחד בלבד ולעשות אותו באופן קבוע אבל חשוב לדעת שישנם טיפולי פנים שמתאימים לתחזוקה בסיסית, וישנם אלו המתאימים לטיפולים ספציפיים כמו מיצוק עור הפנים מילוי קמטים ועוד. רצוי אם כן לגשת אל קליניקה מקצועית, מיומנת ובעלת ניסיון של שנים רבות על מנת שאנשי המקצוע יוכלו להתאים לכם את הטיפול המתאים בפגישה אישית, בייעוץ, והתאמת החומרים הרלוונטיים למיצוק עור הפנים. L,Barak Milan היא רשת מרפאות בוטיק בבעלותה ובניהולה של ד"ר לריסה ברק המתמחה ברפואת המשפחה וברפואה אסתטית מעל ל20 שנה. ד"ר ברק מביאה אליכם את הטיפולים הטובים ביותר בעולם האסתטיקה תוך בחירה מוקפדת של שיטות חדשניות וחומרים איכותיים המאושרים על ידי כל התקנים המחמירים ביותר. למרפאה שלושה סניפים מקומיים בישראל ואף שני סניפים במילאנו. צרו קשר כבר כעת למגוון של טיפולי אסתטיקה שיגשימו לכם חלום ולשירות סבלני, אדיב ונעים לצד מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.

 

 

מיצוק עור הפנים

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח

מגוון טיפולי האסתטיקה בשנים האחרונות עלו למודעות מאד גבוהה ויש לכך לא מעט סיבות. הסיבה הראשונית היא בשל העובדה שטיפולים אלו נגישים, משלבים חומרים איכותיים

קרא עוד »
מיצוק עור הפנים

מיצוק עור הפנים

פגעי הזמן לא פוסחים על אף אחד ואחת מאתנו ולכן לא מעט אנשים חווים בעיות אסתטיות באזור עור הפנים והצוואר ומבקשים פתרונות אסתטיים על מנת

קרא עוד »