מיצוק ועיצוב עור הפנים במכשיר ACCENT PRIME

מכשיר ACCENT PRIME הוא מכשיר למיצוק העור מבית חברת ALMA המבוסס על שילוב של גלי רדיו ואולטרסאונד ומאפשר מגוון רחב של טיפולי פנים וטיפולי גוף.

Uni Polar הינה ידית של גלי רדיו בגודל קטן מתאימה למיצוק עור הפנים והצוואר. חימום עמוק של שכבות העור ע”י גלי רדיו גורמים לייצור של קולגן, העור נראה חלק יותר כבר אחרי טיפול ראשון.
מומלץ על סדרה של 6-8 טיפולים.

לאחר חימום בעזרת גלי רדיו ממשיכים עם טיפול בידית על בסיס אולטרסאונד UltraSpeed – גלי האולטרסאונד גורמים לויברציה קלה והרס של תאי שומן.
זהו הטיפול המומלץ להצטברויות שומן באזור הצוואר והסנטר.

 

טיפולי צלוליטיס מרפאות אסתטיקה המתמחות בטיפולי צוואר ללא ניתוח מקצועיים בתחום רפואת אסתטיקה

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

  • תוצאות מצופות?

    עור חלק ומוצק יותר, עם כמות שומן תת עורי פחותה, העלמת הקמטוטים באזור המטופל. הטיפול עוזר גם במצב של הצטברות נוזלים מיותרת (Lymphodrenage).
  • למי מיועד הטיפול?

    הטיפול מיועד לנשים וגברים עם רפיון עור ועודף שומן תת עורי בפנים ובצוואר . לנשים ניתן לטפל גם באיזור המחשוף (דקולטה)
  • איך הטיפול עובד?

    גלי הרדיו מחממים לעומק את האזור המטופל וגורמים לייצור קולגן מוגבר למיצוק העור. הפטנט של חברת אלמה-InMotion-מאפשר לחזור לאותו מקום מספר פעמים ולחמם לטמפרטורה גבוהה של 42-45 מעלות ללא כאב וזה יוצר אפקטיביות ברקמת העור. מכיוון שסביבת העור רוויה בעיקר במים החימום גורם לפגיעה נקרוסקופית בסיבי קולגן ומעודד יצירת סיבי קולגן חדשים (remodelling) פעולה זו גורמת לעיבוי העור למיצוקו, שיפור מרקם העור נהיה אחיד ולשיפור מראה צעיר ובריא יותר.
  • האם יש תופעות לוואי?

    הטיפול באמצעות Accent Prime בטוח ויעיל לכל סוגי וגווני העור, כולל עור דק ואזורים עדינים. ד”ר ברק ממליצה על שילוב טכנולוגיות שהוכחה באמצעות עבודות קליניות כיעילות יותר להשגת מראה פנים מוצק, עור אלסטי ובשמירת תוצאות לטווח ארוך. הטיפול נוח, ללא כאב וחזרה לשגרה מיידית.

דוגמאות לפני ואחרי הטיפול

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח

מגוון טיפולי האסתטיקה בשנים האחרונות עלו למודעות מאד גבוהה ויש לכך לא מעט סיבות. הסיבה הראשונית היא בשל העובדה שטיפולים אלו נגישים, משלבים חומרים איכותיים

קרא עוד »
מיצוק עור הפנים

מיצוק עור הפנים

פגעי הזמן לא פוסחים על אף אחד ואחת מאתנו ולכן לא מעט אנשים חווים בעיות אסתטיות באזור עור הפנים והצוואר ומבקשים פתרונות אסתטיים על מנת

קרא עוד »
חומצה היאלורונית לפנים

חומצה היאלורונית לפנים

עולם הטיפוח עבר מהפכה משמעותית בשנים האחרונות והמודעות לטיפוח אישי ואסתטיקה עלתה. כאשר מדובר על חומרים דומיננטיים בעולם הטיפוח ללא ספק מדובר על חומצה היאלורונית

קרא עוד »