חומצה היאלורונית מתחת לעיניים: מילוי שקעים מתחת לעיניים וחידוש עור הפנים

חומצה היאלורונית הידועה כמרכיב הפלא המבוקש ביותר בעולם האסתטיקה והקוסמטיקה מהווה חומר מהפכני שמביא למגוון של תוצאות איכותיות בטיפולים רבים ומוצרי טיפוח שונים. כמולקולה טבעית המצויה בגוף האדם, היא מוכרת בזכות יכולתה להחזיק מים עד פי אלף ממשקלה מה שהופך אותה למקור לחות מועיל וחשוב לשמירה על גמישות ורעננות העור. למה כולם מבקשים טיפולים עם חומצה היאלורונית, איך היא פועלת ואיך היא מאפשרת מילוי שקעים מתחת לעיניים ומצעירה את עור הפנים? כל הפרטים כאן.

איך חומצה היאלורונית מתחת לעיניים פועלת?

חומצה היאלורונית שומרת על לחות העור ומאטה את ההזדקנות הטבעית ואף מבצעת מילוי קמטים המגיעים בעקבות ירידה ברמות החומצה עם הגיל, מתרחש ייבוש של העור המוביל לקמטים וקמטוטים. שימוש במוצרים המכילים חומצה היאלורונית יכול לשפר משמעותית את מרקם העור, להפחית קמטים ולשפר את גמישות העור. חומצה היאלורונית מציעה מגוון יתרונות. היא משפרת את מרקם העור, מקטינה הופעת קמטים וקווים עדינים ומעניקה לעור מראה חי ורענן. יתרונות אלו הופכים אותה למרכיב פופולרי במוצרי טיפוח, סרומים וטיפולים אסתטיים. העור מתחת לעיניים הוא הדק ביותר בגוף והכי נוטה להזדקנות ולהתייבשות. שימוש בחומצה היאלורונית באזור זה יכול להפחית עיגולים שחורים ונפיחות וקמטים תוך שיפור הלחות והגמישות של העור. מאחר שאין באזור זה בלוטות שמן חשוב לשמור על עור בריא וחיוני.

כשמדובר על טיפולים אסתטיים חשוב שתהיו מלווים באנשי המקצוע הטובים ביותר

הזרקת חומצה היאלורונית צריכה להתבצע על ידי רופא מוסמך בלבד. בחירה במקום המתאים וברופא עם ניסיון רב בתחום יכולה להבטיח את הצלחת הטיפול ובטיחותו. יש לבחון את האפשרויות בקפידה ולבחור במומחה שמוכר ומוערך בתחום. לפני כל הליך יש לעבור התייעצות מקדימה עם הרופא המטפל על מנת להבין את התהליך, לדון בציפיות ולקבל מידע על אחריות הטיפול. זה גם הזמן לשאול שאלות ולבדוק אם יש נטיות אלרגיות או מצבים רפואיים שיכולים להשפיע על התוצאות. התוצאות של ההזרקות יכולות להיות ניכרות מיד לאחר הטיפול ולהימשך מספר חודשים. כדי לשמר את התוצאות לאורך זמן ייתכן שיהיה צורך בטיפולי תחזוקה. גם כאן, המעקב אחר הוראות הרופא ושמירה על שגרה בריאה של טיפוח העור יכולים לעזור בהארכת משך התוצאות ושמירה על מראה צעיר ורענן.

האם יש תופעות לוואי לטיפול?

טיפולי חומצה היאלורונית מתחת לעיניים הם טיפולים שלרוב אין להם תופעות לוואי אך אם יש כאלו מדובר על נפיחות, עיגולים אדומים במקום ההזרקה. אם נתקלים בתגובה שאינה נרגעת לאחר מספר ימים, חשוב לחזור למרפאה לבדיקה וטיפול מתאים. להכנה לקראת התהליך, לקראת הזרקת חומצה היאלורונית מומלץ להימנע מתרופות מסוימות ותוספי תזונה שעלולים להשפיע על דימום ולהגביר נטייה לחבורות, כמו אספירין או אומגה 3. כמו כן, חשוב להגיע רגועים ולא לשתות אלכוהול לפני הטיפול. לאחר ההליך, מומלץ להימנע מפעילות פיזית אינטנסיבית, חשיפה מרובה לשמש ולחום למשך מספר ימים. מומלץ גם להמשיך ולשמור על רמת לחות גבוהה בטיפול בעור על ידי שימוש בקרמים מרגיעים ומוצרי טיפוח המכילים חומצה היאלורונית וזאת על מנת להמשיך ולתמוך בתהליך הריפוי ולהגביר את אפקט הטיפול. לאחר ההליך, שמירה על שגרת טיפוח מתאימה לעור הפנים היא חשובה להארכת תוצאות הטיפול ולשמירה על עור רענן ובריא. שגרה זו כוללת שימוש במסכות פנים, סרומים, והקפדה על לחות, בפרט במזג האוויר הישראלי שנוטה לייבש את עור הפנים משמעותית.

האם התוצאות של הטיפול נשמרות לטווח ארוך?

כמובן שכאשר מדובר על טיפול אסתטי מסוג זה כמו חומצה היאלורונית מתחת לעיניים אז התוצאות הן מאד אינדיבידואליות ובהתאם לסוג חומר המילוי והתגובה האישית של כל אחד ואחת. התוצאות יכולות להחזיק מעמד מספר חודשים עד שנה. תחזוקה מתמשכת עם הזרקות נוספות יכולה לסייע לשמור על התוצאות ולכן חשוב לבצע את המעקב הראוי מול אנשי המקצוע בתחום. חשוב לעקוב אחר ההמלצות של הרופאים ולחזור להערכות תקופתיות כדי לוודא שהתוצאות נשמרות כראוי ולטפל בכל תופעת לוואי שעלולה להופיע על מנת לשמר תוצאות איכותיות ובכלל לשמור על איכות החיים. שמירה על תזונה מאוזנת וגם אורח חיים בריא תומכת למראה עור זוהר וגם משפרת את תוצאות הטיפול. ניתן להשיג את התוצאות המיטביות מטיפול בחומצה היאלורונית ולשמור על עור צעיר ובריא לאורך זמן. כמו כן, חשוב לזכור שהתוצאות והזמן שבו הן יחזיקו מעמד תלויות במגוון גורמים, כולל גנטיקה אישית, אורח חיים כפי שכבר נאמר ובכלל וגורמי הסביבה השונים כמו מזג אוויר, חשיפה לכימיקלים ועוד. טיפול של חומצה היאלורונית מתחת לעיניים אינו נגמר בסיום ההליך. מומלץ להישאר בקשר עם המרפאה, לעקוב אחר התוצאות וגם לבנות תכנית טיפול מסודרת שמאפשרת גם מעקב אחר תופעות לוואי וגם שיפור תוצאות הטיפול ותחזוקה תקופתית. כאשר מדובר על טיפולי אסתטיקה סדרת טיפולים ללא ספק מובילה לתוצאות האיכותיות ביותר וחשוב שתהיו בידיים הכי טובות. רשת המרפאות L,Barak Milan היא רשת מרפאות בוטיק מהטובות והמובילות בתחומן. את הרשת הקימה ד"ר לריסה ברק שהינה מומחית ברפואת משפחה וברופאה האסתטית יותר מ20 שנים תוך מחשבה על הליכי הזדקנות המשפיעים מגילאים צעירים. ד"ר ברק מאמינה שאורח חיים בריא המשלב תזונה מתאימה ובריאה, שילוב של ספורט ואופטימיות גבוהה מנצחים כל הליך הזדקנות פנימי ותוך כך מטפלת באהבה בתחום ומוצאת פתרונות איכותיים למגוון האנשים המגיעים לטיפולים בקליניקות השונות של הרשת. לרשת יש שלושה סניפים בישראל בתל אביב, זיכרון יעקב וירושלים ועוד שני סניפים במילאנו אותם מנהלת בתה של ד"ר ברק, מאיה. אתלם מוזמנים ליהנות מהטיפולים המגוונים של הקליניקה המגיעים ממילאנו, לתל אביב. צרו קשר כבר עכשיו.

חומצה היאלורונית מתחת לעיניים

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

חומצה היאלורונית בלחיים

בעידן המודרני והחדשני של היום בו גם הטכנולוגיה הגיעה לשיא שיפור איכות החיים, טיפולי האסתטיקה זוכים לפופולריות רבה בקרב נשים וגברים כאחד. הטיפול בחומצה היאלורונית

קרא עוד »