הרמת צוואר על ידי חוטים

עם הגיל הפנים שלנו מאבדות נפח (הן של רקמות רכות והן של עצם) והעור עם רקמת החיבור נעשה רפוי ודק יותר.

ביחד עם השפעת כח המשיכה גורמים אלו מביאים ל”צניחת עור הפנים והצוואר”. נעלם הגבול הברור בין הפנים לצוואר, הצוואר נראה זקן יותר בגלל קמטים לרוחב הצוואר ונוצרים שני "קווים" / מיתרים מההתכווצות של שריר הצוואר – פלטיזמה ( Platysma).

בצניחה באזור הצוואר אפשר לטפל היום על ידי חוטים מיוחדים המוכנסים לתוך הרקמה התת עורית, לשכבה העמוקה של העור (דרמיס), ומסוגלים למשוך ולהרים את הרקמה הנפולה כלפי מעלה. התוצאה המתקבלת דומה לזאת של ניתוח בצוואר.

באמצעות שתי דקירות קטנות ע”י מחט זעירה יוצרים פתח להכנסת החוט, מעבירים את החוט בתוך הרקמה בעזרת קנולה והחוט מתקבע ברקמות הרכות בעזרת זיזים, שנמצאים על פני שטח החוט.

לאחר העברת החוטים ניתן להרים את הרקמה כמו בהרמת פנים.

טיפולי יופי ואסתטיקה מרפאות אסתטיקה המתמחות בהצרת היקפים אדיבים עם מקצועיות ומיומנות ועם הרבה מוטיבציה שיודעים לבנות ולהתאים תוכנית טיפולים תוך כדי מסירת תוצאות הטיפול ללקוח עצמו

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

  • תוצאות מצופות?

    התוצאה נראית לעין בסיום הטיפול ומשתפרת מיום ליום עוד במשך כ-3 חודשים עד לקבלת תוצאה סופית. אפקט מתיחה נמשך כשנתיים תודות לרקמת החיבור שנוצרה מסביב לכל חוט ושומרת על התוצאה גם לאחר שהחוט נמס. את משך התוצאה ניתן להאריך בעזרת שילוב של הזרקות בוטולינום טוקסין ,חומרי מילוי וטיפול ע”י מכשור רפואי, כגון גלי רדיו למיצוק והרקמה. בדרך כלל אנחנו משלבים טיפול בעזרת חוטים עם גלי רדיו . חשוב לציין שהחוטים מתפרקים עם הזמן ולכן הם מאוד בטוחים לשימוש.
  • למי מיועד הטיפול?

    הטיפול מיועד לכל אחד עם רפיון עור באזור הצוואר ,ללא הצטברות מופרזת של שומן באותו האזור (החוטים אינם מסוגלים להחזיק רקמות שומן כבדות)
  • איך הטיפול עובד?

    השלב הראשון של הטיפול הוא הרדמה מקומית. שלב שני הכנסת חוטים והרמה מכנית של העור הרפוי. התוצאה נראית לעיין ישר לאחר סיום הטיפול. כעבור חודש וחצי הגוף מתחיל לבנות רקמה מסביב לכל חוט, תהליך זה לוקח עד 3 חודשים לסיומו. אנחנו רואים את התוצאה הסופית כעבור 3 חודשים.
  • האם יש תופעות לוואי?

    אם תהליך הכנסת חוטים מתבצע בתנאים סטריליים אין שום תופעות לוואי.

דוגמאות לפני ואחרי הטיפול

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח

מגוון טיפולי האסתטיקה בשנים האחרונות עלו למודעות מאד גבוהה ויש לכך לא מעט סיבות. הסיבה הראשונית היא בשל העובדה שטיפולים אלו נגישים, משלבים חומרים איכותיים

קרא עוד »
מיצוק עור הפנים

מיצוק עור הפנים

פגעי הזמן לא פוסחים על אף אחד ואחת מאתנו ולכן לא מעט אנשים חווים בעיות אסתטיות באזור עור הפנים והצוואר ומבקשים פתרונות אסתטיים על מנת

קרא עוד »
חומצה היאלורונית לפנים

חומצה היאלורונית לפנים

עולם הטיפוח עבר מהפכה משמעותית בשנים האחרונות והמודעות לטיפוח אישי ואסתטיקה עלתה. כאשר מדובר על חומרים דומיננטיים בעולם הטיפוח ללא ספק מדובר על חומצה היאלורונית

קרא עוד »