הרמת גבות ללא ניתוח: השיטות האפקטיביות והבטוחות ביותר

רוב בני האדם לא מודעים לחשיבות הגבות באזור הפנים ועד כמה הן בונות את מסגרת הפנים שלנו. עם השנים גם הגבות הופכות להיות נפולות ולא נראות טוב ולכן טיפול הרמת גבות ללא ניתוח הוא ללא ספק טיפול מבוקש אצל רבים שיכולים להפיק ממנו תוצאות נהדרות. הנה כל מה שחשוב לדעת על הרמת גבות ללא אלמנט ניתוחי לשיפור איכות החיים.

הרמת גבות ללא ניתוח – איזה שיטות קיימות?

ישנן מספר שיטות לטיפול הרמת גבות ללא ניתוח. כאשר אתן באים לבחון את הטיפול המתאים חשוב שתעשו זאת בייעוץ אישי לפני כן על מנת שתוכלו באמת לקבל טיפול שמביא לתוצאות איכותיות אישיות וברמה גבוהה. השיטות המרכזיות הן:

  • הזרקה של חומר מילוי – שימוש בחומר מילוי כמו חומצה היאלורונית היא אופציה מאד מבוקשת ונפוצה לטיפול זה כאשר החומר מוזרק עם מחט דקה. הטיפול מעניק הרמה ושיפור במראה הפנים הכללי ומחזיק עד לשנה, תלוי כמובן במטופלים, כל תוצאה היא אינדיבידואלית.
  • חוטים להרמת גבות – חוטים אלו מוחדרים אל תוך העור בנקודות מאד מסוימות והם משמשים להרמה יותר יציבה מההזרקות. חוטים זמניים או קבועים מבטיחים הרמה שמחזיקה מעמד עד לשלוש שנים כאשר הקולגן והאלסטין גם משפרים את גמישות העור ומחזירים לו את החיוניות והזוהר.

למה צריך לצפות בהכנה לטיפול?

אם החלטתם לקיים טיפול הרמת גבות ללא אלמנט ניתוחי חשוב שתבינו את התהליך באופן מדויק ואת התוצאות שלו אליכם ברמה האישית. הגיעו אל הטיפול עם פנים שהן נקיות, ללא איפור, והימנעו מעישון לפני הטיפול. תקופת ההחלמה לאחר הרמת גבות ללא ניתוח נחשבת לקצרה וקלה יחסית. במקרה של הזרקות חומרי מילוי, המטופלים יכולים לחזור לשגרתם הרגילה מיד לאחר הטיפול עם אי נוחות מועטה בלבד. במקרה של החדרת חוטים, ייתכן שיהיה צורך במנוחה קצרה של יום או יומיים, אך גם אז המטופלים יוכלו לחזור לשגרה עם תחושת אי נוחות קלה.

בדרך כלל תופעות הלוואי של הרמת גבות ללא ניתוח הן קלות וחולפות. אך חשוב לזכור שהטיפול צריך להתבצע על ידי מקצוען מנוסה כדי למנוע סיכונים כמו צניחת עפעפיים זמנית או מיקום לא נכון של החומר או החוטים. כמו כן, עלולים להופיע כתמי דם קטנים באזור הטיפול, אשר ייעלמו לאחר מספר ימים. במקרים נדירים, יכולות להופיע דלקת או תגובה אלרגית באזור המטופל, כמו גם כאב ראש או חולשה זמנית בשרירים הסמוכים. למרות שהם נדירים, חשוב לדעת על האפשרות הקיימת ולדון בהם עם הרופא לפני הטיפול.

עולם שלם של יתרונות

בין מגוון הטיפולים הקיימים כיום בין אם טיפול ברפיון העור הרמת גבות ללא ניתוח מציעה שינוי משמעותי ומיידי במראה הפנים תוך קבלת מראה פנים מואר יותר לעיניים. הטיפולים מתאימים גם לנשים וגם לגברים ומאפשרים חזרה מהירה לשגרה. כמו כן, הם מהווים אלטרנטיבה מצוינת לניתוחים, עם פחות סיכונים ותקופת החלמה קצרה. הטיפולים הללו מתאימים למי שמחפש שיפור קוסמטי מהיר ובטוח, עם מינימום הפרעה לחיי היומיום.

בבחירת הרופא או המטפל לביצוע הרמת גבות ללא אלמנט ניתוחי חשוב לבדוק ולוודא את הניסיון והמומחיות שלו בתחום. הבחירה במטפל מנוסה ומוסמך מקטינה את הסיכוי לתופעות לוואי ומבטיחה תוצאות איכותיות המחזיקות מעמד לזמן ארוך. לאחר הטיפול חשוב לקיים התנהלות מתאימה כדי לשמר את התוצאות לכמה שיותר זמן. כללים פשוטים כמו הימנעות מחשיפה מרובה לשמש, שמירה על רמות לחות גבוהות ושימוש במוצרי טיפוח איכותיים יכולים לתרום רבות לאורך חיי הטיפול.

הרמת גבות ללא ניתוח היא שיטה נוחה ובטוחה לשיפור מראה הפנים והגבות, המציעה תוצאות מהירות ואפקט מורם ומואר. בין אם באמצעות חומרי מילוי או חוטים, הטיפול מאפשר למטופלים לחזור לחיים הרגילים במהירות ובקלות, תוך כדי הענקת מראה צעיר ורענן. בחירה בקליניקה איכותית ומקצועית היא הצעד החשוב ביותר להבטחת תוצאות מיטביות, בטוחות ומתמשכות בכל טיפול קוסמטי או רפואי.

אל תתפשרו על איכות ומקצועיות ברמה גבוהה

כפי שלא הייתם מתפשרים על רופא המטפל במחלה, מנתח שאתם זקוקים לו עבור ניתוח זה או אחר או טכנאי שאתם מזמינים הביתה חשוב שגם כאשר אתם מבצעים הרמת גבות ללא ניתוח תוכלו לקבל את הטיפול המקצועי והטוב ביותר. קליניקה מקצועית מובילה את עובדיה להצטיינות רפואית, ולכן בוחרת ברופאים ובמטפלים בעלי הכשרה גבוהה וניסיון רב. רופאים אלו מתמקצעים בתחומים הרלוונטיים ומתעדכנים באופן קבוע בחידושים הטכנולוגיים והמדעיים שיכולים לשפר את תוצאות הטיפוליים. קליניקה המכבדת את עצמה משקיעה בתשתיות מתקדמות ובציוד החדיש ביותר מה שמאפשר ביצוע טיפולים ברמה גבוהה תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של ניקיון וסטריליות. הטכנולוגיה המתקדמת מגבירה את יעילות הטיפולים ומקטינה את הסיכונים לסיבוכים.

בקליניקה מקצועית ואיכותית תקבלו טיפול אישי המותאם במיוחד לצרכים שלכם. הצוות הרפואי ילווה אתכם לפני במהלך ולאחר הטיפול תוך הקשבה לצרכים ולתחושות שלכם. התמיכה המתמשכת מספקת מענה לכל שאלה או חשש ומבטיחה שתוצאות הטיפול יהיו בהתאם לציפיות. הצוות המקצועי יספק מידע ברור ושקוף על הטיפולים, התוצאות הצפויות והעלויות. שקיפות זו חשובה ליצירת אמון ביניכם המטופלים ובין המטפלים וכן למניעת אכזבות או הפתעות לא נעימות לאחר הטיפול. כל הטיפולים מתבצעים על ידי מטפלים מוסמכים שמחזיקים בניסיון רב ובהכשרה גבוהה. המטפלים מחויבים לאחריות רפואית ונוקטים בכל האמצעים הדרושים כדי להבטיח את בטיחות המטופל. מרפאת הבוטיק L,Barak Milan היא רשת מרפאות איכותית ומובילה ברמה בינלאומית שהוקמה על ידי ד"ר לריסה ברק, מומחית ברפואת המשפחה ועוסקת ברפואה אסתטית יותר מעשרים שנים. לרשת שלושה סניפים בישראל בתל אביב, זיכרון יעקב וירושלים ועוד שני סניפים במילאנו. אתם מוזמנים ליהנות מטיפולים איכותיים ומגוונים מכל העולם ומציוד חדשני לתוצאות בהתאמה אישית. צרו קשר כבר כעת.

 

 

 

הרמת גבות ללא ניתוח

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

חומצה היאלורונית בלחיים

בעידן המודרני והחדשני של היום בו גם הטכנולוגיה הגיעה לשיא שיפור איכות החיים, טיפולי האסתטיקה זוכים לפופולריות רבה בקרב נשים וגברים כאחד. הטיפול בחומצה היאלורונית

קרא עוד »