הזרקה בשפתיים - מילוי עיבוי ועיצוב שפתיים בחומצה היאלורונית

תחום האסתטיקה עבר מהפכה חדשנית בשנים האחרונות ולא בכדי הוא מבוקש מאד. נשים רבות מבקשות לבצע הזרקה בשפתיים באמצעות מילוי של חומצה היאלורונית בשל היתרונות הרבים של חומר המילוי ושל התהליך. בואו לגלות מהם היתרונות של מילוי עיבוי ועיצוב שפתיים בחומצה היאלורונית ולמה כולם מבקשים לעבור את התהליך האסתטי שהופך את השפתיים למושלמות.

הזרקה בשפתיים – כל מה שחשוב שתדעו

הזרקה בשפתיים באמצעות חומצה היאלורונית הוא טיפול פשוט, אסתטי מהיר ובטוח בו תופעות הלוואי הם נמוכים וזאת ביחס לטיפולים אסתטיים שאינם עם חומצה היאלורונית. בטיפול זה רואים תוצאות באופן מיידי והשפתיים הופכות להיות חושניות, מלאות ומעוצבות. לא אחת מעידות נשים רבות שזהו התכשיר עם התוצאות הטובות ביותר ובזמן טיפול קצר יחסית. הטיפול אורך לערך 15 דקות ונחשב לטיפול פשוט וקל המצריך מיומנות רבה, מקצועיות וניסיון. עם החדשנות והטכנולוגיה שהגיעו גם אל עולם האסתטיקה ללא ספק זוהי בשורה מרגשת עבור קליניקות רבות המעוניינות להתקדם בתחום זה, ועבור לקוחות רבים המבקשים לשפר את מראה השפתיים ולהצעיר את מראה הפנים.

למה השפתיים שלנו הופכות להיות פחות בשרניות עם השנים?

כמו עור הפנים, גם השפתיים הופכות עם השנים לדקיקות יותר ומאבדות את המראה החושני והבשרני שלהן. כיום עם החדשנות האסתטית אפשר לשפר ולשנות באופן מיידי את מראה השפתיים באמצעות הזרקה בשפתיים מילוי עיבוי ועיצוב שפתיים בחומצה היאלורונית ללא שום בעיות של החלמה לאחרי כן, כאבים, או ניתוחים פולשניים אלו ואחרים.

מהי שיטת ההזרקה?

שיטת הזרקה בשפתיים מעצבת את השפתיים באמצעות הזרקה ייחודית המאפשרת קבלת שפתיים בשרניות, חושניות ובמראה שהינו טבעי לזמן ארוך. יחד עם זאת חשוב לזכור שלמרות שההזרקה היא אכן לזמן ארוך התוצאות הן אינדיבידואליות ואצל כל אחת הן משתנות בהתאם למבנה פנים, וכמובן גם בהתאם לזמנים המשתנים שצריך לחדש את הטיפול. את הטיפול מבצעים בהתאמה אישית בהתאם למבנה הפנים ותוך בחירה של חומרים בטוחים ונכונים המתאימים לאזור השפתיים כאשר המטרה היא להשיג את המראה של השפתיים האידיאלי תוך שהוא נראה טבעי מבחינת המילוי. הטיפול גם מדגיש מסגרת שפתיים, מאפשר עיצוב של זוויות הפה וגם טיפול באסימטריה ואף מילוי קמטים קטנים בפנים.

למי מתאים טיפול הזרקה בשפתיים באמצעות חומצה היאלורונית?

הטיפול מתאים לגברים ולנשים בכל גיל שמעוניינים לעבות את השפתיים ממראה שפתיים דקות וחסרות נפח לשפתיים בשרניות, חושניות ומלאות בנפח. הטיפול משפר את מבנה השפתיים ומטפל גם בקמטוטים הקטנים הנמצאים במסגרת השפתיים. את הטיפול מבצעים עם אלחוש מקדים על העור באמצעות ג'ל מרדים חצי שעה לערך לפני הטיפול והוא מתבצע באמצעות של הזרקה בשפתיים של חומצה היאלורונית אל תוך העור במחט דקה שמאפשרת לרופאים המטפלים לעצב את השפתיים לפי רצון הלקוחות ולאחרי כן לעבות אותן. המראה שמתקבל בתוצאה כמעט מיידית הוא שפתיים עדינות, טבעיות וחושניות. לאחר 30 יום מהטיפול הראשון אפשר לבצע הזרקה נוספת לאפקט מלא יותר.

חשוב לדעת שההתאמה של השפתיים חייבת להיות פרופורציונלית. ההזרקה היא טכניקה חדשנית ומתקדמת כאשר הכמות של החומר היא מותאמת, ואיכות החומרים היא הטובה ביותר. הצלחת הטיפול ושביעות הרצון של הלקוחות הם הדבר החשוב ביותר פה ועל כן יש להשקיע את החומרים הטובים ביותר, ואת השיטה האיכותית ביותר.

מהן תופעות הלוואי של הטיפול?

טיפול זה נעשה בקליניקה עם החומרים הבטוחים והחדשניים ביותר שכוללים בתוכם גם אלחוש למטרת מניעת כאב. הטיפול נעשה על ידי רופאים בעלי וותק וניסיון כי חשוב שתהיו בידיים הטובות ביותר. תופעות הלוואי מטיפולים אלו הן לרוב נדירות ולא נמשכות להרבה זמן במידה וישנן. נפיחות ומעט אודם אמורים לרדת תוך 48 שעות ואחרי ההזרקה יש גם סיכוי לשטפי דם זעירים שאפשר לטשטש באמצעות איפור. חשוב לדעת שהזרקה של חומצה היאלורונית עלולה להוביל להתקף של הרפס למי שסובלת מזה ובמצב כזה חשוב לקבל מרשם מתאים לטיפול בכך. אחרי הטיפול לרוב אפשר לחזור לשגרה מלאה לאחר יום.

למה טיפולי אסתטיקה הם כל כך מבוקשים?

השנים האחרונות הביאו עמן מודעות מאד גבוהה לטיפולי אסתטיקה לא רק בגלל שאלו משנים משמעותית את המראה החיצוני אלא גם כי בעקבות כך הם גורמים לתחושה טובה ונעימה גם ברמה המנטלית. טיפולים אלו מבוקשים לא רק על ידי נשים אלא גם על ידי גברים ולכן הם פופולריים ברחבי העולם. החדשנות והטכנולוגיה לא רק משפרת את הטיפולים הללו אלא מביאה בשורות איכותיות לקהל לקוחות רחב שבסך הכל מחכה ליהנות מטיפולי אסתטיקה שהם גם מפנקים וגם מעניקים מראה איכותי לפי התאמה אישית. הדבר החשוב ביותר הוא לבצע את ההזרקה על ידי אנשי מקצוע מיומנים המתמחים בתחום זה ויודעים את תחום ההזרקה על בוריו. לא כל רופא או אדם העוסק באסתטיקה יכול לבצע הזרקה ולכן חשוב שתעשו זאת לאחר שאתם בודקים ומוודאים שאכן אתם בידיים הטובות והמקצועיות ביותר.

אל תוותרו על איכות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר

כפי שאתם מחפשים את הטוב ביותר כאשר אתם זקוקים לרופא או טכנאי גם כאשר מדובר בטיפולים אסתטיים אין באמת סיבה שלא יהיה לכם את הטיפול הטוב ביותר. רשת המרפאות L,Barak Milan היא רשת מרפאות בוטיק שהקימה ד"ר לריסה ברק שהינה מומחית לרפואת המשפחה ועוסקת גם ברפואה האסתטית כבר מעל ל20 שנים. ד"ר ברק הקימה את רשת המרפאות מתוך מחשבה על שיפור תהליכי ההזדקנות המופיעים כבר בגילאים מאד צעירים. לרשת שלושה סניפים. תל אביב, זיכרון יעקב וירושלים וגם עוד שני סניפים במילאנו. צרו קשר כבר כעת לטיפולים איכותיים ובידיים המקצועיות ביותר ממילאנו ועד לתל אביב. אנחנו כאן בשבילכם.

 

 

 

 

 

 

 

הזרקה בשפתיים

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח

מגוון טיפולי האסתטיקה בשנים האחרונות עלו למודעות מאד גבוהה ויש לכך לא מעט סיבות. הסיבה הראשונית היא בשל העובדה שטיפולים אלו נגישים, משלבים חומרים איכותיים

קרא עוד »