טיפול פרקשיונל בגלי רדיו

טיפול פרקשיונל הוא טיפול בגלי רדיו גורם לחימום עמוק של הרקמה, פירוק הקולגן ויצירתו מחדש. הטיפול אף גורם לכווץ רקמתי.
בטיפול זה, על ידי גלי רדיו פרקציונליים, אנרגית גלי הרדיו מועברת באופן פרקציונלי לעור כלומר רק חלק ממנו נפגע, כמו בפעולה כירורגית.

כאשר האנרגיה עוברת את האפידרמיס (שכבת העור העליונה) היא מגיעה לדרמיס. בדרמיס נוצר חימום נפחי (וולומטרי) של הרקמה -הגורם להצערה כללית, מיצוק והרמה הדרגתית של הרקמה.

חימום רחב של הדרמיס (שכבת העור השנייה) גורם לייצור מחודש של קולגן ורקמת חיבור בעור וכך להתחדשות העור, הצערת עור, כיווץ הרקמה, הרמת העור, שיפור בקימטוטים, שיפור בצלקות אקנה ואקנה, בסימני מתיחה, רפיון ועוד.

בעקבות הטיפול יש בדרך כלל אודם קל, עד 48 שעות.
אין צורך להישאר בבית לאחר הטיפול. לאחר הטיפול ניתן לשים איפור ולהמשיך בפעילות הרגילה.

טיפולי קוסמטיקה מרפאות אסתטיקה המתמחות בחומרי מילוי והזרקה לפנים מנוסים עם רצון לתת

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

  • תוצאות מצופות?

    שיפור מרקם העור, העלמת קמטים וקמטוטים, העלמת צלקות ,מתיחה קלה של הפנים ,חידוש העור. התוצאות של טיפולים אלו מעולות.
  • למי מיועד הטיפול?

    הטיפול מתאים לגברים ונשים הסובלים מצלקות פוסט אקנה ואקנה פעיל, בעלי עור חיוור וחסר חיוניות. כמו כן, אנשים שרוצים לשפר ולהיפטר מקמטוטים מסביב לשפתיים והעיניים. אין סיכונים ואין צורך להישאר בבית לאחר הטיפול. טיפול זה הינו אחד מהפופולריים ביותר בין המטופלים. ניתן לבצע טיפול זה בכל גווני העור.
  • האם הטיפול יעיל גם לטיפול בנזקי אקנה?

    בהחלט, נפוץ בעיקר בקרב צעירים לשם העלמת צלקות אקנה, בחורות ובחורים בין הגילאים 20-30. גלי הרדיו בעוצמות גבוהות גורמים להחלקת העור, עידוד ייצור קולגן גם בצלקות.
  • איך הטיפול עובד?

    טיפול בשיטת ה-RF מאפשר העברת אנרגיה בצורה בטוחה לעור. לשכבה העליונה של העור- אפידרמיס ולהשכבה היותר עמוקה - דרמיס. פגיעה נקודתית מבוקרת שמפעילה את מנגנון ריפוי וחידוש העור מהיר ביותר. החום הגבוה של המכשיר גורם לייצור של קולגן. קולגן ביחד עם אלסטין הם חומרים הנמצאים בתאים דואגים למיצוק העור והחלקתו . כשמתבגרים כמות החומרים הללו פוחתת וכתוצאה מכך נוצרים קמטים. ע”י גלי הרדיו אנחנו מעודדים את ייצור הקלוגן בתאים, מה שגורם להתחדשות העור והצערתו. גלי הרדיו אף מסייעים בהפחתת עד העלמת נקבוביות פתוחות בעור הפנים, המאפשר קבלת מראה עור זוהר ואחיד. מומלץ על סדרה של 3-6 טיפולים ,תלוי באיכות העור ומטרת הטיפול.
  • באילו מכשירים אתם משתמשים?

    ACCENT מבית ALMA.
  • לאחר כמה זמן רואים תוצאות?

    את תוצאות הטיפול ניתן לראות לאחר הטיפול הראשון, כמובן שהתוצאות משתפרות בין טיפול לטיפול.
  • מה ההבדל בין לייזר לגלי רדיו?

    ההבדל באורך הגלים והמיקוד שלהם. גלי רדיו פחות עמוקים אבל מטפלים במרקם העור החיצוני וגם הפנימי ומעניקים זוהר ומראה צעיר יותר. הלייזר נכנס לשכבות העמוקות יותר של העור, וגורם לעור להתחדש ולייצר קולגן ואלסטין בקצב אחר. בסה”כ התוצאות הסופיות דומות.
  • האם יש תופעות לוואי?

    בגלל שמדובר בפציעה נקודתית מבוקרת החלמה מהירה מאד, אין תופעות לוואי פרט לאדמומיות קלה שעוברת תוך שעות ספורות.

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח

מגוון טיפולי האסתטיקה בשנים האחרונות עלו למודעות מאד גבוהה ויש לכך לא מעט סיבות. הסיבה הראשונית היא בשל העובדה שטיפולים אלו נגישים, משלבים חומרים איכותיים

קרא עוד »
מיצוק עור הפנים

מיצוק עור הפנים

פגעי הזמן לא פוסחים על אף אחד ואחת מאתנו ולכן לא מעט אנשים חווים בעיות אסתטיות באזור עור הפנים והצוואר ומבקשים פתרונות אסתטיים על מנת

קרא עוד »