טיפול בקמטים בפנים באמצעות חומרים איכותיים ושיטות חדישות

טיפול בקמטים בפנים מעסיק את עולם האסתטיקה מזה ימים ימימה. גם הסבתות לא נשארות אדישות ומציעות מגוון “תרופות סבתא” שמטרתן לטפל בקמטים. בין המלצותיהן של הסבתות ניתן למצוא טיפולים המבוצעים על ידי הכנת מסכה שכוללת: קליפות תפוז, מים, אבוקדו וגזר מבושל. לדעת הסבתות אפשר לטפל בצורה זו בקמטים קטנים. הסבתות מציעות טיפולים נוספים המתבצעים באמצעות כתישת פטרוזיליה, סוכר ולימון, שימוש במחית תפוח אדמה ודרכים אחרות. לצד הטיפולים הללו ניתן לבצע טיפולים רפואיים, רבים מהם מציעה מרפאתה של ד”ר לריסה ברק.

המלצות כלליות לשמירה על העור

לפני שיסופר על הטיפולים המתבצעים במרפאה של ד”ר לריסה ברק יש להדגיש שהטיפולים השונים אינם חוסכים את הצורך לשמור על עור הפנים. היום ידוע שחשיפה רבה לשמש גורמת לקמטים ומגבירה פיגמנטציה. אם לא די בזאת החשיפה מעלה את הסיכון ללקות בסרטן העור.

נוסף על הצורך להימנע מחשיפה ממושכת לשמש (חשיפה של מספר דקות ביום מבורכת ומסייעת לגוף לייצר ויטמין D שהוא ויטמין חיוני) יש להימנע מסיגריות. העשן של הסיגריות מעודד היווצרות קמטים וכמובן – עלול לגרום להתפתחות לסרטן, מחלות לב ומחלות נוספות. כמו כן, חשוב לשתות כמות מספקת של מים שמוסיפים לחות לשכבות העור הפנימיות ומונעים יובש. את התורשה שמשפיעה אף היא על מצב העור לא ניתן לשנות וגם לא את הגיל אך כמובן שיש טיפולים רבים שיכולים להשיב לעור את המראה הבריא והצעיר.

טיפול בקמטים בפנים – ליישר קו במרפאה של ד”ר לריסה ברק

טיפול בקמטים בפנים יכול להתבצע בדרכים רבות וחשוב להתאים את הטיפול לכל אישה לאחר בחינת עורה. בין הטיפולים המוצלחים שמתבצעים במרפאה של ד”ר לריסה ברק ניתן לציין את טיפול שנקרא: “מזו חוטים“. כשמו – הטיפול מתבצע באמצעות חוטים ייחודיים שנספגים בעור בטבעיות ומאפשרים לרופאה למתוח חלקים שונים בפניה של המטופלת כך שניתן למתוח את קו הלסת, הלחיים, הגבות, אזור הפה, העפעפיים ואזורים נוספים.

הטיפול גורם לעור להתחדש ולהראות בריא וצעיר, כל זאת על ידי יצירת גירוי שגורם להיווצרות אלסטין וקולגן והוא מתבצע בלי לגרום לכאב. אחרי שחולפים 7 חודשים החוטים נמסים והעור מתחדש. התוצאות מחזיקות כשנתיים וחצי בממוצע.

להסיר את שכבות העור ולעודד את התחדשותו

טיפול אחר שמסייע לנשים רבות לקבל מראה צעיר ובריא הוא פילינג כימי. טיפול זה עמוק יותר מטיפולי הפילינג האחרים והוא מגיע לעומקן של שכבות העור – עד לשכבה האמצעית. כדי להעניק למטופלת אפקט מושלם משלבת הרופאה בין חומרים שונים שכוללים בין היתר: חומצות מגוונות במינונים קטנים ביותר, תמיסת ג’נסר ורכיבים מיקרו אברסיביים. הפילינג הכימי יכול להסיר את הכתמים, הקמטוטים והקמטים ולמצק את העור כך שהוא יראה מתוח וחיוני.

להתחיל לטפל בעור וליהנות מהתוצאות המרשימות

אם אתן מעוניינות לבצע טיפול בקמטים תוכלו לפנות אל ד”ר לריסה ברק. הידע והניסיון של הרופאה יאפשרו לכן לקבל תוצאות טובות בזמן קצר כך שכשתצאו מהקליניקה תרגישו צעירות וחינניות מכפי שהרגשתן ביום שנכנסתן לקליניקה. ד”ר לריסה ברק תשמח לענות על כל שאלה ולהסביר לכן על החומרים והמכשירים היעילים בהם היא משתמשת.

טיפולי יופי ואסתטיקה מרפאות אסתטיקה המתמחות בהמסת שומן בעלי הבחנה מקצועית עם יכולות הבנה גבוהות ברפואה אסתטית שיודעים להגן על המטופלים בכל מצב תוך כדי הפעלת מכשיר לפילינג לייזר

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.