טיפולי יופי ואסתטיקה רופאים מתמחים במרפאות אסתטיקה שמשיבות בטחון עצמי ואיכות חיים בעלי שנות ניסיון

שימור תוצאות טיפולים אסתטיים: הסודות להארכת חיי היופי שלך

בשלב מסוים כולם חושבים על שינויים אסתטיים בין אם גברים ובין אם נשים ועל מגוון של טיפולים הקשורים לכך ובפרט כאשר החדשנות הגיעה גם אל עולם האסתטיקה. בשנים האחרונות טיפולים אסתטיים הפכו ליותר ויותר נגישים ופופולריים ומציעים מגוון רחב של אפשרויות לשיפור המראה החיצוני והעצמת הביטחון העצמי. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות וידע רפואי מעמיק ניתן כיום להתאים את הטיפול האסתטי באופן אישי לכל מטופל ומטופלת בהתאם לצרכים האישיים ולתקציב. איך מבצעים שימור תוצאות אסתטיים לאחר סיום הטיפולים, מהם היתרונות של טיפולים אסתטיים ובכלל איך עולם האסתטיקה עבר מהפכה כל כך חדשנית שהפכה אותו לחלק בלתי נפרד מחיינו? הנה כל מה שחשוב שתדעו.

שימור תוצאות טיפולים אסתטיים – מהם היתרונות של טיפולים אלו?

עולם האסתטיקה עבר מהפכה משמעותית בשנים האחרונות ולמעשה אנשים רבים מבינים את המודעות הגבוהה שיש לטיפולים אלו על איכות החיים. בעוד שבעבר לטיפולים אלו היה מוניטין של טיפולים שהם אך ורק שטחיים ולא קשורים לביטחון עצמי ברמה המנטלית כיום ההבנה היא אחרת לחלוטין. כיום כולנו מבינים שכאשר אנו עושים טיפול אסתטי זה משפיע עלינו גם ברמה המנטלית ולכן זה חשוב.

בעוד שהמטרה העיקרית של טיפולים אסתטיים היא שיפור המראה החיצוני, היתרונות שלהם הם הרבה מעבר לכך. מחקרים מראים כי שיפור המראה החיצוני יכול להשפיע באופן חיובי על הדימוי העצמי, הביטחון העצמי ואפילו על ההצלחה בתחומים שונים בחיים. וכמובן כאשר מדובר על שימור תוצאות טיפולים אסתטיים גם לאחר הטיפולים עצמם זה ללא ספק מסייע לכך. הטיפולים יכולים לסייע בטשטוש קמטים, בהעלמת פגמי עור, בעיצוב מחדש של קווי המתאר של הפנים ובהשגת מראה צעיר ורענן יותר.

איזה טיפולים קיימים בתחום זה?

עולם האסתטיקה הרפואית מציע מגוון רחב של טיפולים המותאמים לצרכים ולמטרות השונים של המטופלים. בין הטיפולים המבוקשים ביותר ניתן למצוא את הטיפולים הללו:

  • הזרקת חומרי מילוי – טיפול זה מתאים למטרת מילוי קמטים וגם שקעים וצלקות בפנים וכן לעיצוב עצמות לחיים, שפתיים וסנטר.
  • טיפולי בוטוקס – טיפולים אלו מבצעים בפועל הרפיית שרירים הגורמים לקמטים בעיקר באזור המצח ובין הגבות.
  • טיפולי לייזר – אלו טיפולים המתאימים להסרת כתמי פיגמנטציה, להצערת העור, לטיפול באקנה ולעוד מגוון רחב של בעיות עור.
  • פילינג – טיפול זה מתאים לקילוף השכבה העליונה של העור ולמעשה מעודד את התחדשות התאים וחשיפת עור רענן וצעיר יותר.
  • מתיחת פנים – טיפולים אלו מתאימים לתיקון סימני הגיל בפנים ובצוואר ומעניקים מראה צעיר ומתוח יותר.

 

חשוב לזכור שטיפולים אסתטיים כמו כל הליך רפואי, כרוכים בסיכונים ותופעות לוואי אפשריות. תופעות הלוואי השכיחות ביותר כוללות נפיחות, אדמומיות, כאב ורגישות באזור המטופל. במקרים נדירים יותר, עלולים להופיע זיהומים, תגובות אלרגיות ואף צלקות. לכן, חשוב להתייעץ עם רופא מומחה ולקבל את כל המידע הרלוונטי לפני קבלת החלטה על ביצוע טיפול אסתטי.

אל תוותרו על מרפאה מקצועית שתלווה אתכם לאורך כל התהליך

בחירת המרפאה המתאימה היא קריטית לטיפולים אסתטיים. חשוב לבחור ברופאים שהם מומחים ומנוסים בתחום בעלי רישיון לעסוק ברפואה אסתטית. מומלץ לקרוא חוות דעת של מטופלים קודמים ולבקש לראות תמונות של "לפני ואחרי" כדי לקבל מושג על איכות הרופאים והמרפאה. ישראל נחשבת למרכז מוביל בתחום הרפואה האסתטית ומציעה מגוון רחב של טיפולים חדשניים ואיכותיים. בישראל פועלים רופאים מומחים בעלי שם עולמי המשתמשים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובחומרים האיכותיים ביותר.

טיפולים אסתטיים יכולים להיות השקעה משתלמת למראה החיצוני שלכם, לביטחון העצמי ובכלל להרגשה הכללית. כאשר אתם בוחרים נכון את המרפאה המסייעת לכם גם לבצע שימור תוצאות טיפולים אסתטיים אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שאתם בידיים הטובות ביותר.

איך משמרים טיפולים אסתטיים?

שמירה על תוצאות הטיפולים מצריכה גם עבודה בבית עם תכשירים מתאימים שהמרפאה מייעצת לכם להשתמש בהם וגם כמובן ביקורות אחת לכמה זמן אצל המרפאה להמשך הטיפולים. מדובר בתחזוקת התוצאות ברמה האסתטית המביאה לאיכות חיים טובה יותר. בין אם מדובר על הזרקות חוזרות, טיפולי פנים, טיפולי לייזר ועוד. הדבר החשוב ביותר הוא שיהיה לכם על מי לסמוך והמרפאה המטפלת בכם תהיה מהטובות ביותר, כולל צוות רפואי אסתטי שיש לו את כל ההכשרות הרלוונטיות. כך באמת תוכלו לשמר את התוצאות. ממש כמו שאתם שומרים על אורח חיים בריא ודואגים לעשות פעילות גופנית, לאכול נכון וליהנות מהרגלים הקשורים לכך, גם כאשר מדובר על טיפולים אסתטיים כדאי לפתח הרגלים מתאימים ולחזור על פעולות מסוימות, כך באמת תדאגו לשימור התוצאות ולהנאה מהטיפולים.

חשוב שתהיו בידיים הטובות ביותר

כאשר אתם בוחרים את המרפאה שתטפל בכם בטיפולים האסתטיים חשוב שתבחרו את הידיים הטובות ביותר. אל תהססו לשאול את כל השאלות, להגיע אל פגישת ייעוץ להתאמה אישית ולבחון היטב את ההתאמה האישית. כאשר מדובר בטיפולים אלו מדובר בטיפולים שהם בעלי אחריות רפואית לכל דבר ועניין ולכן חשוב שגם יהיה לצוות רקע רפואי מתאים. ד"ר לריסה ברק, מומחית ברפואת המשפחה ובעלת ניסיון של מעל 20 שנה בתחום הרפואה האסתטית הקימה את רשת מרפאות הבוטיק L,Barak Milan מתוך הבנה עמוקה בתהליכי ההזדקנות והשפעתם על המראה החיצוני. ד"ר ברק מאמינה כי שילוב של אורח חיים בריא וטיפולים אסתטיים חדשניים הוא המפתח לשמירה על מראה צעיר ורענן לאורך זמן. הרשת מציעה מגוון רחב של טיפולים אסתטיים מתקדמים המגיעים מכל העולם ובמיוחד ממילאנו, ומאפשרים לכם ליהנות מתוצאות מרשימות ללא צורך בניתוח. עם 3 סניפים בישראל (תל אביב, זיכרון יעקב וירושלים) ו-2 סניפים במילאנו, L,Barak Milan מזמינה אתכם לחוות את השילוב המנצח בין רפואה אסתטית מתקדמת לאורח חיים בריא. צרו קשר כבר כעת.

שימור תוצאות טיפולים אסתטיים

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.