פיסול אף בשיטות הבטוחות והיעילות ביותר

הזמן עושה את שלו וכשאנחנו מביטים במראה שנה אחר שנה אנחנו רואים את ההבדלים הברורים שלהם גורמים כוח המשיכה של כדור הארץ והגיל שמשפיע על הגוף. יכולות ההתחדשות של הגוף הן מה שהופך את הנעורים לכל כך יפים, כולל האפשרות לשמור על עור מתוח, חלק, ללא קמטים, ללא כתמים ולא רפוי. החומרים שאחראים לכך מיוצרים על ידי הגוף במנגנון הטבעי ביותר שיכול להיות והוא זה שאחראי לכך שהגוף ממשיך לדאוג לעצמו, להתחדש ולבנות תאי עור ורקמות שונות בקצב מהיר ונראה כפי שהוא נראה. יכולת הגוף לעשות זאת יורדת עם הזמן משום שהוא לא אמור לייצר את החומרים האלה לאורך זמן וזה מה שגורם לנו להזדקן ולהיראות בהתאם לגילנו המתקדם. זאת הסיבה שבגללה בשלב מסוים צריך להחזיר את המראה הצעיר והמתוח על ידי טכניקות מתקדמות וזעיר פולשניות על מנת לפסל פנים מחדש. פיסול אף הוא אחד ההליכים המוכרים שנעשים בצורה כזאת והוא יעיל מאוד ובטוח מאוד לשימוש.

מה חשוב לדעת על היכולת של הגוף להתחדש?

הגוף שלנו מייצר את חומרי הנעורים שהפכו כבר למרכיבים בתעשיית הקוסמטיקה והם משמשים אותנו גם בטיפולי אסתטיקה רפואית רבים. בין היתר, אנחנו מוצאים את החומר שנקרא חומצה היאלורונית, שהוא חומר שהגוף מייצר באופן טבעי. הוא חומר שנמצא בגוף ובעור שלנו ברמה גבוהה וזה מה שמשמש חומר מילוי שקושר בין הלחות לרקמות העור ולתאים ולכן העור נראה מתוח היטב וחלק. חומר נוסף שמוכר לנו הוא קולגן ויחד הם מספקים לעור את הלחות ואת המראה רענן שלו. החומרים האלה נמצאים ברקמות החיבור של העור והמטרה שלנו כשאנחנו מטפלים בחומצה היאלורונית היא להחזיר לעצמנו את המראה הצעיר והרענן והמתוח.

חומצה היאלורונית כחומר נעורים

החומר הזה משמש אותנו כיום בטיפולי פנים רבים שמוכרים לפיסול הפנים, במיוחד תיקון אף, פיסול לחיים ועוד. זה מה שמחזיר את המראה הצעיר והמלא מבפנים וזה מה שגם נחשב לטיפול לא מזיק וללא תופעות לוואי שיש לו גם תוצאות מרהיבות בתוך זמן קצר. כוח המשיכה עושה את שלו עם הזמן ומושך את העור והפנים מטה וגורם לעיוות תווי הפנים שאנחנו מכירים ולכן יש לעשות הכל כדי להילחם במשיכה זאת ובהידלדלות חומרי הנעורים מבפנים.

למה בטיפולי יופי רבים מזריקים חומצה היאלורונית?

מילוי קמטים לצורך פיסול פנים הפך לטיפול יופי מקובל ופשוט הרבה יותר. למי שחושב שאי אפשר למלא נפחים מחדש, כדאי לדעת שזה אפשרי וזה הפך להיות טיפול מאוד נפוץ למילוי קמטים מסוימים וטיפול בקפלים שנוצרו כתוצאה מרפיון ומנפילת העור, כמו בלחיים ומשני צדי השפתיים. כעת, אנחנו משתמשים בזה כדי להחזיר לאף את המראה המתוח והיפה שלו לפני שהחלה נפילת העור שגרמה לו להיראות שמוט יותר ולא כמו שהיה פעם. פיסול אף על ידי חומצה היאלורונית נעשה על ידי מחט בטיחותית שנקראת קנולה, מחט עגולה שאינה גורמת לשטפי דם במקום החדירה וזה מאוד חשוב כשזה קורה בפנים. שם רצוי שיהיו טיפולים שמשפרים את המראה ולא מוסיפים תופעות לוואי. את הטיפול עושים במרפאה ומפסלים את האף ומחזירים לו את הנפח ואת הזווית הנכונה מבלי להישמט למטה כמו שהזמן וכוח המשיכה עושים לפנים. החומצה היא חומר טבעי שאינו גורם לדחייתו על ידי הגוף והוא האינו גורם לתופעות לוואי אלא נספג לאטו במשך כמה חודשים עד שהוא נספג בגוף לגמרי. במקרה כזה מחדשים אותו בהזרקה וחוזרים למראה הצעיר מבלי להזיק לגוף בחומרים סינתטיים ולא מתאימים.

פיסול אף על ידי חוטים

מכיוון שהאף נמשך מטה ויש להחזיר לו את המראה המורם והזקוף שלו במקום הידלדלות הנפח, יש דרך נוספת שאפשר להשתמש בה על מנת להחזיר לאף את הזקיפות שלו ולהפסיק את הירידה. בטיפול זה מחדירים חוטים מיוחדים שמשמשים אותנו גם למטרת מתיחת עור ונקודות מסוימות בשאר האזורים בפנים על מנת לפסל אותם מחדש ולהחזיר את הנפח ואת המראה המלא והמתוח. החוטים מוחדרים לאורך כל האף מתחת לעור ומותחים את האף בעדינות. פיסול אף מתוחכם זה מעניק תוצאות נפלאות לכל מטופל ומאפשר שליטה מוחלטת בתוצאה תוך כדי ההליך עצמו, לשביעות רצונכם.

 

 

טיפולי יופי ואסתטיקה מומחים לטיפולים אסתטיים בטכנולוגיה חדשנית מקצועיים בתחום רפואת אסתטיקה עם מתן

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.