פיסול אף בחוטים

עולם הטיפולים האסתטיים עשה ועושה כברת דרך בשנים האחרונות, ומעניק למטופלים שפע של אפשרויות לא ניתוחיות לשיפור המראה האסתטי. אחד ההליכים הפופולאריים והחדשניים בתחום הוא פיסול אף באמצעות בחוטים וזהו טיפול זעיר המציע למטופלים דרך בטוחה ויעילה לעצב מחדש את האף מבלי להיכנס לחדר הניתוח. מיד תגלו מהם היתרונות, ומדוע טיפול זה הוא כל כך מבוקש.

מהו פיסול אף בחוטים ולמה כולם רוצים לעשות אותו?

פיסול אף בחוטים, הידוע גם בשם ניתוח אף לא ניתוחי או הרמת חוטים, הוא הליך קוסמטי המשתמש בחוטים מתמוססים כדי להרים ולמקם מחדש את הרקמות הרכות של האף. טיפול זה יכול לתקן פגמים שונים, כמו צניחת האף, גיבנת אף ואסימטריה, ולספק מראה פנים מאוזן והרמוני יותר.

מהם היתרונות של פיסול אף בחוטים?

אחד היתרונות העיקריים של פיסול אף עם חוטים הוא היותו חלופה לא ניתוחית לניתוח אף מסורתי. המשמעות היא שהמטופלים יכולים להשיג את התוצאות הרצויות ללא הסיכונים והסיבוכים הכרוכים בניתוח. כהליך זעיר, פיסול אף עם חוטים דורש מעט זמן החלמה. רוב החולים יכולים לחזור לשגרה שלהם תוך מספר ימים, עם נפיחות מינימלית.

התוצאות של פיסול אף בחוטים מחזיקות מעמד בין 12 ל-18 חודשים, תלוי בסוג החוטים בשימוש ותהליך הריפוי של כל אדם ואדם, היות ותהליך הריפוי הוא כמובן מאד אינדיבידואלי. עמידות זו מאפשרת למטופלים להתאים את הטיפול לפי הצורך ולהבטיח הנאה אסתטית מאף מעוצב ללא ניתוח מורכב מדי.

השימוש בחוטים מתמוססים בפיסול אף מבטיח שההליך בטוח, עם סיכון נמוך לסיבוכים. מטופלים יכולים לצפות לשיפור משמעותי במראה האף שלהם ללא הסיכונים הכרוכים בניתוח אף מסורתי.

איך זה עובד?

ההליך מתחיל בייעוץ יסודי להערכת המטרות והציפיות של המטופלים עם מיטב אנשי המקצוע. לאחר הסכמה על תכנית טיפול מסודרת ובדיקת הרקע הרפואי, המטופל מקבל הרדמה מקומית כדי להרדים את אזור הטיפול. לאחר מכן, המטפלים מחדירים בעדינות ובזהירות חוטים דקים הניתנים להמסה דרך העור ולתוך הרקמה הרכה של האף. לחוטים אלו יש דוקרנים זעירים האוחזים ברקמה, ומאפשרים למטפלים להרים ולמקם מחדש את האף לצורה הרצויה.

כאשר החוטים מתמוססים עם הזמן, הם ממריצים את ייצור הקולגן, שעוזר לשמור על הצורה החדשה של האף. ההליך כולו אורך בדרך כלל בין 30 דקות לשעה, תלוי בהיקף הטיפול.

איך מחלימים מהטיפול?

ההחלמה מפיסול אף בחוטים היא בדרך כלל מהירה ולא מסובכת. יש לצפות לנפיחות קלה וחבורות, אך אלו אמורות להיעלם תוך שבוע. חשוב להימנע מפעילות מאומצת וספורט למשך שבועיים לפחות כדי לאפשר לאזור המטופל להחלים כראוי.

בימים שלאחר ההליך, על המטופלים להימנע גם מהרכבת משקפיים או משקפי שמש המפעילים לחץ על האף. יקבעו פגישות מעקב קבועות על מנת לעקוב אחר תהליך הריפוי ולהבטיח שהושגו התוצאות הרצויות. הבחירה באנשי המקצוע הטובים ביותר תוביל לתוצאות מושלמות של ההליך, ומעקב איכותי לפעמים הבאות.

L,Barak Milan היא מרפאת בוטיק לאסתטיקה ומובילה בתחומה בישראל. המרפאה מנוהלת על ידי ד"ר לריסה ברק. ד"ר ברק הינה רופאת משפחה בכירה ולה גם ניסיון של עשרים שנים בתחום האסתטיקה. למרפאה סניפים בערים מרכזיות בארץ, ביניהן גם תל אביב וזכרון יעקב ואף שני סניפים במילאנו המנוהלים באופן מקצועי וברמה גבוהה על ידי בתה של ד"ר לריסה ברק. אתם מוזמנים להגשים חלום באמצעות טפול חדשני במרפאת האסתטיקה וליהנות משירות אדיב, סבלני ומכיל לצד מקצועיות ברמה גבוהה וללא דופי. כי שביעות הרצון שלכם והבריאות שלכם היא החשובה לנו ביותר.

 

טיפולי יופי ואסתטיקה מרפאות אסתטיקה המתמחות בטיפולי צוואר ללא ניתוח מתמידים עם מתן אחריות

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.