מתיחת צוואר וקו לסת

המודעות האסתטית עלתה משמעותית בשנים האחרונות, ולא בכדי. לא מעט נשים וגברים גילו את הסוד הקסום לעור צעיר, מוצק ורענן יותר באמצעות הזרקות וטיפולים אסתטיים ביניהם טיפולים למתיחת צוואר, ולשיפור מראה קו הלסת. קו לסת מוגדר היטב וצוואר חלק הם מאפיינים מבוקשים המסמנים רעננות צעירה ויופי. עם זאת, ככל שאנשים מתבגרים, הם עשויים להבחין בעור נפול, עודף שומן ושרירי צוואר מוחלשים, מה שגורם למראה פחות רצוי. החדשות הטובות הן שמספר הליכים קוסמטיים, כמו הרמת צוואר וניתוחי קו הלסת, יכולים לעזור לשחזר ולשפר את התכונות הללו. אם אתם מתעניינים בהליכים אסתטיים אלו, מיד נבחן את האפשרויות והיתרונות עבורכם.

מהי מתיחת צוואר וקו לסת

מתיחת צוואר היא הליך אסתטי שמטרתו לשפר את מראה הצוואר וקו הלסת. תוצאה זו מתקבלת על ידי הסרת עודפי עור ושומן, והידוק שרירי הצוואר הבסיסיים. מתיחת צוואר יכולה להשיג מראה מרענן וצעיר ולטפל בנקודות ספציפיות המגיעות בעקבות:

  • עור נפול עקב הזדקנות או ירידה במשקל
  • מצבורי שומן מתחת לסנטר (סנטר כפול)
  • רצועות צוואר או שרירי צוואר אנכיים בולטים

מתיחת צוואר מבוצעת בדרך כלל בהרדמה כללית. המנתחים מבצעים חתכים מאחורי האוזניים ומתחת לסנטר, ומאפשרים גישה לשרירי הצוואר והרקמות הבסיסיות. לאחר מכן, הצוות המיומן והרפואי מסיר את עודפי העור והשומן וממצקים את שרירי הצוואר מחדש. מיצוק זה מביא לתוצאה איכותית, לקו מתאר חלק, צעיר יותר ולעור מוצק.

תקופת ההחלמה לאחר מתיחת צוואר משתנה אך בדרך כלל אורכת כשבועיים. מטופלים עלולים לחוות נפיחות, חבורות ואי נוחות. ניתן להתמודד עם תרופות משככי כאבים וקומפרסים קרים לשיפור והקלה בתופעות אלו. רוב האנשים יכולים לחזור לעבודה תוך שבועיים ולחדש את הפעילות השוטפת לאחר כארבעה שבועות.

התוצאות של מתיחת צוואר הן ארוכות טווח, אך מומלץ לשמור על אורח חיים בריא, כולל תזונה מאוזנת ופעילות גופנית סדירה, כדי לשמר את התוצאה. ישנם גם תרגילים ייעודיים לשיפור גמישות העור. יש להתייעץ עם אנשי המקצוע לשם כך, ולעבור את הביקורות השגרתיות לאחר התהליך.

מהן האפשרויות לשיפור קו הלסת?

הליך אסתטי לשיפור מראה קו הלסת מטרתו להביא לפרופיל פנים עדין, מוגדר וצעיר יותר. טיפולי הזרקה לשיפור קו הלסת יכולים להוסיף זמנית נפח וצורה לקו הלסת. אפשרות זו מתבצעת ללא שום ניתוח. ההזרקה היא באמצעות חומצה היאלורונית או חומר מילוי שהינו על בסיס של סידן. הטיפול מדגיש את קו הסנטר וממלא נפח למיקומים המדולדלים יותר ומדגיש את קו הלסת באופן עדין, איכותי, שמביא לתוצאות אסתטיות מושלמות. הליכי מתיחת צוואר וקו לסת מציעים ההזדמנות להשיג מראה צעיר ואסתטי יותר. כאשר בוחנים טיפולים אלו, חיוני להתייעץ עם רופאי אסתטיקה מיומנים ומוסמכים שיוכלו להעריך את הצרכים האישיים שלכם ולהמליץ על הגישה הטובה ביותר עבורכם. על ידי הבנת האפשרויות השונות הקיימות, אפשר לקבל החלטה מושכלת ולהגיע לתוצאות הרצויות, להגביר את הביטחון העצמי ואת שביעות הרצון הכללית מהמראה שלך. בחירת אנשי המקצוע הטובים ביותר והידיים הטובות ביותר יביאו לתוצאות מיטביות, תוך הקפדה על ההנחיות לאחר הטיפולים וכמובן ביקורות קבועות ושוטפות לצורך תחזוקה וביצוע הערכות להמשך טיפול.

L,Barak Milan מרפאת האסתטיקה המובילה בתחומה בישראל מנוהלת על ידי ד"ר לריסה ברק. ד"ר ברק היא רופאת משפחה בכירה ולה ניסיון של 20 שנים בתחום האסתטיקה. ד"ר ברק הינה גם רופאה בכירה. למרפאה סניפים בתל אביב ובזכרון יעקב וגם שני סניפים במילאנו. לפרטים נוספים אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים כבר עכשיו ואנו נשמח לעמוד לשירותכם ולבחון ביחד איתכם את האופציות הטובות ביותר עבורכם.

 

טיפולי יופי ואסתטיקה מרפאות אסתטיקה המתמחות בחומרי מילוי והזרקה לפנים מומחים עם הרבה ניסיון

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.