מילוי שפתיים – לא רק לצעירות ולא רק לשפתיים גדולות

מילוי שפתיים בחומצה היאלורונית הפך לטיפול יופי נפוץ וכמעט טבעי לרבות, ובניגוד למה שנהוג לחשוב, לא מדובר רק בטיפול שמיועד לשינוי המראה של השפתיים כדי לקבל אותן נפוחות ומוגדלות בלבד. ההשפעה על כל מראה הפנים בגלל השוני בחלק התחתון של הפנים היא מרחיקת לכת הרבה יותר ממה שחושבים ורואים את התוצאות אצל כל מי שבאה לטיפול כזה, ומבינה כמה הפנים שלה קיבלו דגש אחר והן נראות כעת הרבה יותר צעירות ומלאות חיים. למילוי כזה של שפתיים יש גם יתרונות אחרים שכדאי לחשוב עליהם כאשר שוקלים לעבור טיפול כזה ולא מכירים את כולם.

כיצד מילוי שפתיים משפיע על הרושם שמקבלים מהפנים?

המראה המלא של השפתיים שלנו מעיד על העדפות יופי מסוימות בחברה ובתרבות שלנו, אבל הוא גם רצוי מבחינה אסתטית ככל שמתקדמים בגיל. אנחנו מעדיפים להיראות מתוחים וחלקים, רעננים וללא קמטים וסדקים וטיפולי פנים מסוימים יכולים לתת לנו את האפקט הזה גם כאשר מוסיפים רק מילוי שפתיים. כולם מכירים את הקמטוטים המוכרים שנוצרים כתוצאה מהשפעה של הזמן והכיווצים הממושכים של השפתיים, אם בגלל עישון או בגלל שמכונה קמטוטי צחוק. האזור הרגיש והעדין מסביב לשפתיים אמנם אינו מוזרק כאשר באים לטיפול מילוי שפתיים, אבל אין ספק שיש השפעה לטיפול זה גם על המראה הבריא והאסתטי של האזור התחתון של הפנים. מילוי כזה משנה את הפרופורציה של תווי הפנים כך שהמוקד הוא שפתיים מלאות ולא מרוקנות, מה שיוצר את הרושם שכל הפנים בחלק הזה נראה צעיר יותר. לכן, טיפול כזה מצוין גם למי שרוצה להחזיר לעצמה את מראה השפתיים המלאות שמתרוקנות עם הזמן כחלק מהדלדול הטבעי, ולכן גם מומלץ לשיפור כזה.

חשוב להכיר: חומרי הנעורים שהגוף מייצר

בגוף של כל אדם יש את החומרים הטבעיים שנקראים חומרי הנעורים, כמו קולגן וחומצה היאלורונית, ליפידים ועוד מרכיבים שונים שהגוף מייצר ברמה מתאימה לגיל, בוודאי בשנים הראשונות. במאמר מוסגר ייאמר שהטבע הוא חכם ונפלא והוא יוצר את היופי של הנעורים כדי שיתאים גם לתקופה שבה גיל הפוריות משמעותי ונמצא בשיאו, כך שאדם מזהה את היופי הרענן והמתוח עם הצורך להקים משפחה. אלא שבגיל מבוגר יותר, כשהגוף מושפע מהזמן החולף ומכוח המשיכה, יש כבר פחות צורך באסתטיקה של הנעורים ולכן הגוף מייצר פחות חומרים כאלה והתוצאה ניכרת לעין מיד על העור, על השיער והעיניים, השפתיים והלחיים, וכל תווי הפנים מושפעים מכך בצורה דרסטית. אלה חומרים שנמצאים בעור באופן טבעי ומוגבר, ואחראים גם לליחוח העור ולקשירת הלחות לתאי העור, גם לעור החלק והמתוח וגם לגמישות הטבעית שלו, לאחידות ולצחות העור ללא כתמים וקמטים. העור גם נראה מלא ומתוח יותר הודות להם וזהו המראה שמנסים לשחזר כל הזמן החל בגיל שבו החומרים האלה כבר מידלדלים.

חומצה היאלורונית – המילוי הטבעי

חומצה היאלורונית, אחת מחומרי המילוי האלה, היא חומר שהגוף מייצר בעצמו והוא מזהה אותה כטבעית גם כאשר היא מיוצרת באופן סינתטי ומוזרקת לו מבחוץ, כפי שעושים בטיפולים כמו מילוי שפתיים או מילוי קמטוטים ושקעים. החומצה אחראית לקשירת הלחות אליה ולכן גם ל"ניפוח" ולמילוי תאי העור שמקבלים אותה ו"מותחים" את עצמם כשהיא שם. כך גם השפתיים מגיבות לחומר זה כשהוא מוזרק אליהן והן מתנפחות בגלל הלחות שנקשרת אליו ונמצאת בו. בגלל זה גם טבעי להן לזהות אותו ולא לדחות את החומר ובגלל זה גם כמעט שאין תופעות לוואי אלא רק לדקירה של הזריקה עצמה, וגם זה עובר מהר יחסית.

טבעי, מהיר, מחזיק מעמד

כשמזריקים חומצה היאלורונית למטרת מילוי שפתיים היא נשארת בשפתיים ואינה נודדת למקומות אחרים בגוף, אלא מתפזרת באזור הממוקד עצמו ועושה את העבודה שלה. מלבד זאת, היא נספגת לאטה בתקופה של כשישה חודשים ולכן נדרש לחדש אותה בכל תקופה, למרות שבשלב מסוים הגוף מתרגל אליה והיא נשארת לזמן רב הרבה יותר. היא בטוחה לשימוש, מעצבת יפה את השפתיים כשמזריקים אותה בנקודות הנכונות והיא מותאמת בסמיכות ובריכוז שלה לגוף של המטופלת כדי שתשתלב באופן טבעי בשפתיים ובמבנה שלהן. הטיפול בטוח ומתאים לכל מי שנבדקה על ידי הרופאה ונמצאה מתאימה לכך.

 

טיפולי קוסמטיקה מרפאות המציעות טיפולים אסתטיים מבינים טוב את הבעיה עם ניסיון רב

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.