טיפול בצלוליט - כל מה שצריך לדעת על העלמה והסרת צלוליט

כולן כולל כולן רוצות לדעת כיצד אפשר לטיפול בצלוליט. צלוליט קיים אצל נשים רבות בכל משקל ובכל גיל והוא נוצר בשל הצטברות רקמות שומן תת עוריות שמופיעות באופן מחוספס על העור. קיימות כמה וכמה שיטות לטיפול בו, וכולן אפקטיביות אך הן בהתאמה אישית. איך מטפלים, אצל מי, ואיזה טיפול הכי מתאים לכן? בואו לגלות.

יש איך לטפל בצלוליט – זוהי לא גזירת גורל

צלוליט קיים כאשר תאי השומן נדחפים בעור כלפי מעלה ואז נוצרת גבשושית המביאה למראה לא אחיד. הצלוליט מופיע לרוב באזורי הישבן, הבטן, הירכיים, המותניים ואף הזרועות. עבור נשים רבות הוא מרגיש כמטרד לא נעים ומופיע בדרך כלל בתחילת העשור השלישי.

צלוליט פוגם בבטחון העצמי, באיכות החיים וגורם לתחושה לא נעימה כאשר מתלבשים בבגדי ים או בבגד קצר בעונת הקיץ. דר' לריסה ברק המתמחה בתחום האסתטיקה מעל עשרים שנים מציינת כי ישנם טיפולים לצלוליט ובשיטות חדשניות ומתקדמות שמביאות למראה מושלם, חלק ואחיד.

ממה נוצר הצלוליט?

צלוליט הוא למעשה רקמה של שומן תת עורי שמצטברת באופן לא אחיד באזורים מסוימים. תאי השומן דוחפים את העור מעלה וכך נוצרת הגבשושית אותה אנחנו מכנים צלוליט. הוא קיים באזורי המותניים, הירכיים והישבן ואף בזרועות אצל נשים מסוימות. הוא קיים בלי שום קשר לגיל או למשקל והוא נחשב לגנטי בעיקרו.

לצערנו אי אפשר להעלים צלוליט באמצעות ספורט כזה או אחר. טיפול בצלוליט חייב להתבסס על שיקום ואף ריפוי טבעי של העור וישנן לא מעט שיטות לכך. השיטות מבוססות על טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת המעלימה את הצלוליט כמעט לחלוטין.

צלוליט יכול להופיע בשל גנטיקה, בשל שינויים הורמונליים, שינויים הקשורים לזרימת הדם, אורח חיים שאינו בריא ועוד. הטיפולים בצלוליט כיום נחשבים למתקדמים מאד ומתפתחים בכל יום ויום יותר.

טיפול בצלוליט - איך זה מתבצע?

לטיפול בצלוליט יש כמה שיטות חדשניות ומבוקשות מאד:

  • טיפול באולטראסאונד

טיפול צלוליט באולטרסאונד מתבסס על קרניים שפולטות חום וכך מחממות שכבות תת עוריות בהן הצלוליט ממוקם. פעלה זו דואגת לכך שהדם יעוד בזרימה מוגברת ואף מנקה את הפסולת מהגוף באופן טבעי. כך תאי השומן שהצטברו נמסים.

  • טיפול בגלי רדיו

טיפול בצלוליט באמצעות גלי רדיו גורם לחימום השומן התת עורי ולנטרול הצלוליט. הטיפול מצריך כמה טיפולים ולאחריהם העור חלק יותר וישנה הפחתה עיקרית בצלוליט ואף הצרה בהיקפי הגוף.

  • טיפול בחליפת וואקום

טיפול זה מתקיים באמצעות חליפה העשויה מניילון. מטרת החליפה היא להגן על העור משטפי דם. המכונה מבצעת עיסוי בעור, ממריצה את הדם וכך מסלקת את תאי הצלוליט ואף את הפסולת מהגוף באופן טבעי. טיפול זה מעורר באופן משמעותי את המערכת הלימפתית בגוף. הטיפול הוא ללא כאב והוא אחד מהמתקדמים בתחום זה.

  • עיסוי לימפתי

כל עיסוי שאי פעם תעשו גורם להגברה של זרימת הדם בכל הגוף. עיסוי זה מתמקד במערכת לימפתית. התפקיד של המערכת הלימפתית הוא להעביר חומרים לזרם הדם מהרקמות בגוף ותוך כך העיסוי מגביר את זרימת הדם, ומפרק את תאי השומן המייצרים את הצלוליט. העיסוי מתרכז באזורים שבהם הצלוליט קיים ומאיץ את זרימת הדם. את הטיפול יש לבצע על ידי מעסה מקצועי המתמחה בתחום זה, ולא כל מעסה.

מרפאת L,Barak Milan היא מרפאה אסתטית וותיקה בניהולה של ד"ר לריסה ברק. ד"ר ברק מתמחה בתחום האסתטיקה מעל 20 שנה והינה גם רופאת משפחה. המרפאה קיימת בתל אביב, בזיכרון יעקב ובירושלים ויש לה שני סניפים במילאנו המנוהלים על ידי בתה של ד"ר ברק במקצועיות, באדיבות, ובשירות סבלני ואנושי.

 

 

 

 

 

טיפולי יופי ואסתטיקה קליניקות המטפלות בטיפולי האסתטיקה המתקדמים בעולם אדיבים עם יכולות הבנה גבוהות

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.