חוטים בפנים - הרמת פנים עם חוטים ללא ניתוח

עם השנים עור הפנים שלנו משתנה, הגמישות שבו נעלמת והפנים הופכות נפולות יותר. סיטואציה זו יכולה להגיע בשל פגעי מזג אוויר, אורח חיים, או פשוט בשל הזדקנות העור. בשנים האחרונות יש מודעות מאד גבוהה לטיפולי אסתטיקה לפנים לצורך הצערת העור ומראה חלק ובריא יותר, וישנם טיפולים איכותיים שמחזירים לעור את גמישות, ואת המראה הצעיר.

חלפו הימים שבהם מתיחת פנים כירורגית היא האופציה היחידה עבור אלה שמחפשים מראה צעיר יותר ועור מלא ברק ומתוח. הליכים שאינם פולשניים וניתוחיים כמו הרמת פנים עם חוטים לא ניתוח הפכו להיות המבוקשים ביותר. הסיבה לכך היא כי התוצאות הן מרשימות, זמן ההחלמה יחסית מהיר והטכניקה קלה ולא מסובכת. מיד תגלו את כל היתרונות לשיטה זו, ולמה היא כל כך פופולרית.

הרמת פנים עם חוטים – אפשר גם ללא ניתוח

הרמת פנים על בסיס חוט זהו הליך לא ניתוחי המשתמש בחוטים נספגים כדי להרים ולבצע הידוק של עור פנים נפול. החוטים, העשויים מחומר הדומה לתפרים כירורגיים, מוחדרים מתחת לעור ליצירת רשת תומכת המסייעת בהרמה ובמיקום מחדש של העור. התוצאה היא מראה מחודש ורענן עם זמן החלמה מהיר וללא סיבוכים.

הליך הרמת פנים מבוסס חוט אורך בדרך כלל בין 45 דקות לשעה ומבוצע בהרדמה מקומית בלבד, כאשר הרופא המבצע את ההליך מתחיל בנקודת כניסה קטנה ליד קו השיער, ומחדיר את החוטים באמצעות מחט עדינה. לאחר מכן, החוטים מונחים בזהירות דרך הרקמה התת עורית ומעוגנים כדי להרים ולמקם מחדש את העור. לאחר השגת האפקט הרצוי, נקודת הכניסה נסגרת, והחוטים נותרים במקומם יציבים בלתי מורגשים.

מהם היתרונות של המרת פנים עם חוטים ללא ניתוח

לכל תהליך אסתטי יש יתרונות משמעותיים שישנו לכם את החיים וישפרו את איכות היומיום. כאשר מדובר על הרמת פנים עם חוטים ללא ניתוח ישנו מגוון גדול מאד של יתרונות, וביניהם:

  • פולשנות מינימלית

אחד היתרונות העיקריים של מתיחת פנים שהינה מבוססת חוט הוא היותה פולשנית ברמה מינימלית, וזאת בהשוואה למתיחות פנים כירורגיות. משמעות הדבר היא פחות צלקות, נפיחות וסימנים כחולים, מה שהופך אותה לאופציה אטרקטיבית יותר עבור אנשים רבים.

  • זמן החלמה קצר יותר

מכיוון שאין צורך בחתכים או תפרים גדולים, זמן ההחלמה של מתיחת פנים על בסיס חוט קצר משמעותית מזה של ניתוח. רוב המטופלים יכולים לחזור לפעילות היומיומית שלהם תוך מספר ימים, עם הגבלות מינימליות.

  • תוצאות מיידיות

בניגוד לטיפולים אחרים שאינם ניתוחיים, ניתן לראות מיד את התוצאות של מתיחת פנים על בסיס חוט. המטופלים יבחינו בהרמה והידוק גלוי של העור, עם המשך שיפורים במהלך השבועות הבאים כאשר החוטים מתמוססים וממריצים את ייצור הקולגן.

  • סיכון נמוך יותר

הסיכונים הקשורים להרמת פנים מבוססת חוט נמוכים במידה ניכרת מאלה של מתיחת פנים כירורגית. סיבוכים הם נדירים ובדרך כלל קלים, כגון חבורות קלות או חוסר תחושה זמני במיקום בו הוחדרו החוטים.

כיצד מחלימים מטיפול חוטים בפנים?

ההתאוששות מטיפול חוטים בפנים בו נעשית הרמת פנים עם חוטים ללא ניתוח היא בדרך כלל מהירה ופשוטה. מטופלים עלולים לחוות נפיחות מסוימת, חבורות עדינות ואי נוחות קלה במשך מספר ימים לאחר ההליך. ניתן להתמודד עם תופעות אלו באמצעות משככי כאבים ללא מרשם וקומפרסים קרים. כמו כן, חשוב לעקוב אחר כל הוראות הטיפול שהתקבלו על ידי הרופא המטפל, כגון הימנעות מפעילויות מאומצות ושינה עם ראש מורם בימים הראשונים.

הרמת פנים עם חוטים ללא ניתוח התגלתה כחלופה מבוקשת למתיחות פנים כירורגיות קלאסיות מהעבר, ומציעה מגוון יתרונות כולל פולשנות מינימלית, זמן החלמה קצר יותר וסיכונים נמוכים יותר. כאשר אתם מבצעים את ההליך אצל הרופאים הטובים ביותר, אין שום סיבה לדאגה. כי הכי חשוב שתהיו בידיים המקצועיות ביותר לתוצאות טובות ולשנים ארוכות.

L,Barak Milan היא מרפאת האסתטיקה המובילה בתחומה בישראל ומנוהלת על ידי ד"ר לריסה ברק. ד"ר ברק הינה רופאת משפחה בכירה בעלת ניסיון של 20 שנים בתחום האסתטיקה. ד"ר ברק היא גם רופאה בכירה, ולמרפאה ישנם סניפים בתל אביב ובזיכרון יעקב. בנוסף לכך, גם שני סניפים במילאנו. לפרטים נוספים אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטי התקשרות ונשמח לשוחח עמכם.

 

טיפולי קוסמטיקה מומחים וחברים בארגונים בינלאומיים לרפואה אסתטית מומחים עם יכולות הבנה גבוהות

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.