הצרת היקפים - מיצוק וחיטוב הגוף ללא ניתוחים

בעידן הדינמי של היום בו הרבה מאד אנשים מחפשים את ה'כאן ועכשיו', גם הצורך בשיפור הנראות מבחינת חיטוב והצרת היקפים נכנס לקטגוריה זו. בעוד שפרוצדורות כירורגיות יכולות לספק תוצאות מיידיות, הן יכולות לשאת גם סיכונים מסוימים, עלויות משמעותיות וזמני החלמה ארוכים. למרבה המזל, למי שרוצה להצר את היקף גופו או למצק ולחטב את מבנה הגוף ישנן מגוון שיטות לא ניתוחיות שיש לקחת בחשבון.

הצרת היקפים – אפשר גם ללא ניתוחים

כאשר אנחנו מדברים על גוף חטוב מדובר על גוף שיהיה לכם בו נוח. מדובר על נושא מאד אינדיבידואלי. ישנם אנשים שמרגישים בנוח בגוף חטוב שהוא מלא יותר, וישנם אלו המרגישים בנוח בגוף חטוב שהוא מלא פחות. אין כאן באמת עניין של טרנד, או של אופנה. אלא רק עניין של תחושה אישית. ולפעמים ככל שנעשה ספורט ועד כמה שנתמיד, ישנם תמיד שומנים עיקשים בכל מיני מקומות בגוף שלא תמיד נעלמים. בדיוק לשם כך, טיפולי הצרת היקפים ללא ניתוחים נכנסים לתמונה ומשנים את כל חוקי המשחק.

אם בעבר חשבתם שעל מנת שתוכלו להרגיש חטובים תצטרכו לעבור ניתוח שאיבת שומן שיגרום לכם להסתובב לאחרי כן עם תופעות לוואי, או שפשוט תצטרכו להיות בהרדמה כללית בניתוח, העניין הזה באופן ספציפי השתנה לחלוטין. כיום אין שום סיבה וצורך באמת להכנס לחדר הניתוח על מנת לבצע הצרת היקפים ולטכנולוגיה יש חדשות טובות בשבילנו בנושא הזה.

עולם האסתטיקה ממשיך להתחדש ולהתפתח

בשנים האחרונות, התקדמות הטכנולוגיה הובילה לפיתוח של טיפולים אסתטיים לא פולשניים שונים שיכולים לסייע למיצוק וחיטוב הגוף. ישנם מספר טיפולים מרכזיים המאפשרים הצרת היקפים ללא ניתוח:

  • הקפאת שומן

טיפול זה מקפיא והורג את תאי השומן שמסולקים לאחר מכן באופן טבעי על ידי הגוף לאורך זמן. אמנם לא טיפול להרזיה, אבל באמצעות מכונה מקצועית שעומדת בתקנים הרפואיים המחמירים ביותר, הטיפול יכול לעזור להפחית מצבורי שומן עיקשים שעמידים לשינוי תזונתי ולפעילות גופנית.

  • טיפולים בגלי רדיו

טיפולים אלה משתמשים בגלי אנרגיה כדי לחמם את השכבה העמוקה של העור ודואגים לעורר ייצור קולגן ולקדם את הידוק העור. הם נחשבים לטיפולים מאד מקצועיים ומבוקשים ומביאים לתוצאות איכותיות ובבטיחות גבוהה.

  • טיפולי אולטראסאונד להצרת היקפים

אולטרסאונד ממוקד בעוצמה גבוהה מכוון אל השכבות העמוקות של העור כדי לעורר ייצור קולגן, שעוזר להידוק ולהרים את העור. טיפול זה משמש לעתים קרובות גם למיצוק הפנים, אך ניתן להשתמש בו גם על הגוף.

  • טיפול בצלוליט

טיפול זה מתבצע על ידי מכשיר ייעודי לו ידית המשדרת גלי רדיו ומחממת את אותן רקמות עמוקות באיזורים המטופלים. סיבי הקולגן בשכבה העמוקה של העור מסתדרים מחדש, ובכך העור נמתח כראוי. הטיפול אורך כארבעים דקות, תלוי באזור הטיפול בגוף. לאחריו ממשיכים את הטיפול בידית אולטראסאונד שהורסת את דופן תאי השומן עם ויברציות לעוד שלושים דקות לערך. הטיפול הזה מומלץ לבצע אחת לשבוע, ובכך גם לראות שיפור ניכר בתהליך העלמת צלוליט.

בעוד שטיפולים אלו יכולים להציע תוצאות ניכרות, הם אינם תחליף לתזונה בריאה ופעילות גופנית סדירה. הם עובדים הכי טוב בשילוב עם הרגלי חיים בריאים, תזונה מסודרת, הרגלי שתיה טובים ושמירה על פעילות גופנית. חשוב לדעת זאת כי לא מדובר כאן בקסמים, אלא בתחזוקה שוטפת ובריאה של הגוף והנפש על מנת שהטיפולים הללו יוכלו באמת להגיע אל התוצאות המקסימליות שלהן. צמצום ההיקף והשגת גוף חיטוב לא חייב לכלול תהליך ניתוחי או פולשני. תזונה מאוזנת, פעילות גופנית סדירה, ועזרה של טיפולים אסתטיים לא פולשניים יכולים להניב תוצאות נהדרות. אפשר ליהנות מגוף חטוב ובריא גם בסיוע החדשנות האסתטית, ולהמשיך את שגרת החיים ואף לקבל מינוף ללשפר אותה.

L,Barak Milan, מרפאת האסתטיקה המובילה בתחומה בארץ ובעולם מנוהלת על ידי ד"ר לריסה ברק שהינה רופאה בכירה גם בתחום האסתטיקה, וגם רופאת משפחה. לד"ר ברק ניסיון של מעל עשרים שנים בתחום האסתטיקה, ושני סניפים למרפאה בזיכרון יעקב ובתל אביב. כמו כן, למרפאה שני סניפים במילאנו המנוהלים על ידי בתה של ד"ר ברק במקצועיות גבוהה ובעלי מוניטין איכותי. אנחנו מזמינים אתכם כבר עכשיו לקבל פרטים מלאים על טיפולי הצרת היקפים ללא ניתוח ולגלות עולם חדש של אסתטיקה.

 

 

טיפולי יופי ואסתטיקה קליניקות לשיפור מראה הפנים והגוף מומחים בתחומם עם מלא ידע בתחום

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.