כל מה שצריך לדעת על הסרת שיער במכשירים מתקדמים

הסרת שיער היא אחד הטיפולים האסתטיים הקדומים ביותר שגם הפכה להיות קלה יותר בימינו, הודות לדור החדש של מכשור שנחשב די מהפכני. את השיטות המיושנות של הסרה בחומרים מסורתיים מחליפים מכשירים שפועלים בעיקר על לייזר ונגזרות שונות של קרני אור בתדר גבוה, וזה מה שהופך את הטיפולים האלה ליעילים כל כך במתן מענה לכל מי שרוצה להיות חלק ולא להיות מוטרד מטיפולים חודשיים או שבועיים, כמו בעבר. המכשירים החדשים שפותחו נתנו מענה מוגבל משום שהדור הראשון של מכשיר הלייזר לא יכול היה להתמודד עם הבדלי גוונים של שיער בהיר מדי או עור כהה, ולכן פותחו שיטות חדשות ומכשירים שמבוססים על אורכי גל וקרניים שונות בדיוק למטרה זאת.

מכשור חדש שמתמודד עם כל צורות הביקוש

סיבה נוספת לפיתוח מכשור חדש על בסיס קרני אור, שמיועד לטיפולים אלה, היא העובדה שיותר גברים מרשים לעצמם את הטיפול הזה מבלי לחשוש מסטיגמות. הסרת שיער הפנים והגוף נהוגה היום גם אצל גברים ולא רק אצל נשים, וזה מה שהביא לפיתוח מכשירים שיוכלו להתאים לאופן צמיחת השיער אצל שני המינים ובכך להרחיב את טווח הפעולה שלהם. גברים רבים יותר מאשר בעבר מגלים גם את היתרונות האסתטיים של גוף חלק, גם אם אינם עוסקים בפיתוח גוף, ולכן היום יש ביקוש רב יותר לטיפולים שצריכים להתמודד עם שטחים נרחבים מבלי לגרום לכאב רב מדי או אי נעימות. המכשירים של היום מלווים במיעוט של תופעות לוואי אלה ולכן יש יותר אנשים שמעדיפים אותם, נוסף על היעילות המוכחת שלהם.

האם מדובר בהסרת שיער לתמיד?

כשהחלו בטיפולים במכשירים הישנים חשבו שהצליחו למצוא שיטה שתמגר לחלוטין את הצמיחה ולכן נהוג לחשוב שמדובר בהסרת שיער לצמיתות בגלל המכשירים המהפכניים. אולם היום ידוע לאחר שנים רבות שברוב המקרים מדובר בהיחלשות משמעותית של הצמיחה, ואף הפיכת שיער לפלומה רכה במקרים שונים, משום שיש כל כך הרבה שיער שצומח על עור הגוף, שפשוט אי אפשר להשתלט על כולו. צמיחה מחודשת לאחר סדרת טיפולים פירושה צמיחה של זקיקי שיער רדומים שגם בהם אפשר לטפל. כך שלמעשה שיער אינו מוסר לצמיתות בכל הגוף אם כי אפשר להגיע לתוצאות מרשימות מאוד של דילול והסרה בשטחים נרחבים של הגוף.

אילו מכשירים חדשניים משמשים להסרת שיער כיום?

המכשירים החדישים שמיועדים לטיפולי הסרת שיער כיום, נוסף למכשירי לייזר, עובדים על טכנולוגיה של קרן אור בתדר גבוה שמותאם לנתוני המטופלים. המכשירים הם Hyper Pulse שעובד על קרן אור, ומכשיר נוסף מבית לומיניס Lightsheer שעובד על לייזר. מכשירים אלה עובדים על העיקרון שהקרניים מתבייתות על הפיגמנט מלנין שסופג אותו ולכן אין אפשרות לטפל בשיער בהיר מאוד שהוא פלומתי בדרך כלל, משום שאין שם פיגמנט שיכול לספוג אותו. מהצד השני, למשל, עור כהה לא יכול לעבור טיפולים כאלה משום שהוא מזוהה על ידי הקרן בדיוק לפי אותו מלנין ואינו נבדל מצבע השיער שאותו רוצים להסיר. התוצאה היא כוויה לעור ולכן אי אפשר לטפל. האורכים השונים במכשירים חדשניים מותאמים גם למצב המטופל והצמיחה ולכן סדרת טיפולים עקבית יעילה מאוד למטרת הסרת שיער רב ככל האפשר ומניעת הצמיחה.

התאמת הטיפולים למטופלים עצמם בכל גיל

מטבע הדברים, מצבו של כל מטופל שונה גם לפי הגנטיקה והפרופיל ההורמונלי. חשוב לדעת שפעילות הורמונלית עלולה לשבש את ההצלחה ולכן שולחים לבדיקות רפואיות לפני שמטפלים במי שיש לו צמיחה רבה באזורים רבים. זה נכון במיוחד לנערות שסובלות משיעור יתר ולכן יש להתייעץ עם המומחים במכון ורק עם רופאים שיכולים לייעץ ולשלוח לבדיקות מתאימות. קצב הצמיחה עשוי להשתנות עם הזמן וזה דורש סבלנות והתמדה. עם זאת, מכיוון שזה חשוב מאוד לחזק ביטחון עצמי ודימוי עצמי, יש בהחלט טיפולים שעשויים לעזור ולשפר את המצב.

מה חשוב לדעת על המכשור המתקדם שבו משתמשים?

מכשור מתקדם זה פתר בעיות כמו אי הנוחות שנגרמת לאחר הסרת שיער שגורמת לאנשים להסתתר מהשמש, וכיום הוא בטוח יותר לשימוש ויעיל אף יותר. Light sheer להסרת שיער הוא מכשיר פטנטי שמתאים גם לטיפול בכל ימות השנה ומראה תוצאות כבר לאחר טיפולים ראשונים, בהתאם למצב המטופל ונתוניו. המכשיר מקרר את העור ומונע את הכאבים המוכרים ולכן גם נוח יותר לשימוש אצל מי שרגיש לפעילות מכשירים מהדור הישן.

תוצאות ניכרות לעין

אנשים שמודעים לאסתטיקה ורוצים לשפר את המראה שלהם יודעים שלא צריך הרבה יותר מאשר מכשיר אמין שיכול לספק את התוצאות במעט מאוד מאמץ מצדם. זאת הסיבה שבגללה טיפולי הסרת שיער הפכו להיות כמעט הכרחיים למי שאינו רוצה להתעסק יותר בגילוח או בהסרה בשעווה ושאר השיטות המיושנות שאינן פותרות את הבעיה לאורך זמן. גברים ונשים שיודעים להעריך היטב את התוצאות המרהיבות מוזמנים תמיד לבדוק את מידת ההתאמה שלהם לטיפולים במכשור מתקדם להסרת שיער.

 

טיפולי יופי ואסתטיקה החברות מהירים עם הרבה ניסיון שיודעים לבנות ולהתאים תוכנית טיפולים

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.