הזרקת חומצה היאלורונית

רק לפני כעשור אנשים שרצו להיראות צעירים ומתוחים יותר ולתקן את נזקי הזמן לפנים שלהם עברו סוגי ניתוחים שונים שנדרש זמן רב להחלים מהם. ניתוחים פלסטיים למתיחת העור ותיקון פגמים שונים כמו נפילת עור בגלל הידלדלות חומרי המילוי הטבעיים היו הדרך הכמעט יחידה, לפני שהמציאות טכנולוגיות ושיטות אחרות על מנת למלא מחדש את הפנים, למתוח את העור ולהצעיר אותו להחזיר לפנים באופן כללי את המראה שלו כפי שהיה לפני תחילת השפעות הזמן. החומרים האלה הרי מוכרים מאוד לתעשיית הקוסמטיקה שהשתמשה בהם בקרמים ובתכשירים שונים בניסיון נואש להחזיר לעור את הגמישות והמתח שלו משנות העשרים, אבל לא בהצלחה מרובה ללא התערבות ניתוחים והתערבות של רופאים. כיום, כל זה מאחורינו ואנשים שנרתעו מהאפשרויות לעבור ניתוח על מנת לשפר את מראה הפנים מוצאים היום דרך אחרת חדשה ויעילה יותר, שאינה כרוכה בפולשנות כמעט – הזרקת חומצה היאלורונית החומר הטבעי והיעיל ביותר שהגוף שלנו ייצר בעצמו על מנת למלא נפחים ולמתוח את העור.

מהי חומצה היאלורונית ומהי חשיבותה?

הגוף המופלא שלנו יודע לייצר כל מה שנחוץ לו על מנת לשמור על המראה הצעיר והמתוח שאפשר לראות בשנות חיינו הראשונות. יחד עם חומרים כמו ליפידים וקולגן הם סופחים אליהם לחות ובכך מותחים את העור וממלאים אותו ואת השקעים השונים, ובכך נותנים לפנים את התווים המוכרים להם מכל חיינו. כאשר הזמן פועל לרעת העור והגוף וכאשר כוח המשיכה עושה את שלו, ייצור חומרים אלה מידלדל עם הזמן ויוצר שקעים, קמטוטים ומראה נפול באופן כללי. בכך, משתנים תווי הפנים לגמרי והתוצאה היא מראה זקן יותר ושונה. חומצה היאלורונית יושבת ברקמות החיבור ואחראית אם כך למתיחה של העור ולמראה המלא שלו, ולכן הזרקת חומצה היאלורונית היא הדרך הטבעית ביותר שאפשר לתקן את פגעי הזמן ולהחזיר לעור את המראה הנפוח והמתוח שלו.

למה זהו חומר מצוין למילוי נפחים ולתיקוני פלסטיים?

חומצה היאלורונית קיימת בגוף כל הזמן, רק מיוצרת פחות בגיל מבוגר, הגיל שבו השינויים ניכרים. היא זאת שקושרת בין התאים ולכם גם כאשר היא מוזרקת מבחוץ בהרכב סינתטי, הגוף מזהה אותה כחומר טבעי שהוא מכיר ולכן לא דוחה אותה כחומר זר אלא מקבל אותה. תועלת נוספת שלה היא הגברת קליטת הלחות וקשירתה לתאי העור, כך שמלבד מילוי של העור היא סופחת אליה לחות לעור שגם ככה מתקשה לשמור על ליחוח תקין בגיל מבוגר, ובכך גם ממלאת עוד יותר עם הזמן את התאים באזור זה ובכך מתיישבת טוב עם חומרים אלה במקום שבו הוזרקה על ידי הרופאה. היא מסמיכה את הנוזלים והלחות, מתקנת את רקמת העור ושומרת על ריכוז נכון ומתאים של רמת הלחות והמים שלו, כך שמלבד מילוי נפחים היא מעניקה לעור תוספת בריאות וחיוניות מבפנים.

הזרקת חומצה היאלורונית - האם מתאים לכל מקום?

היום אנחנו משתמשים בחומצה היאלורונית בדרגות סמיכות שונות גם לנילוי שפתיים כדי ליצור מראה חדש למי שרוצה בכך, וגם למילוי קמטוטים ושקעים ועור נפול בפנים, לפיסול מחדש של הלסת והלחיים ואפילו האף, לא רק במקרים שבהם אנחנו נדרשים לתקן את נזקי הזמן והזדקנות העור והפנים. אפשר לפסל פנים לגמרי בתוך תקופת הזמן שבה החומצה מחזיקה מעמד עד שהיא נספגת בחזרה לגוף ויש לחדש את ההזרקה. חשוב לדעת שמכיוון שזהו חומר שההרכב במולקולרי שלו זהה להרכב של החומצה ההיאלורונית שמיוצרת על ידי הגוף, היא אכן נחשבת לחומר טבעי שאינו נדחה על ידי הגוף ולכן אינו יוצר תופעות לוואי של אלרגיה ורגישות בדרך. כלל. עם זאת, חשוב לבדוק לפני כן התאמה לטיפול ולחומרים ואת זה רק הרופאה המטפלת יכולה לומר לכם בפגישת ייעוץ ואבחון.

היכן מטפלים בחומר זה?

יש כמה נקודות מסוימות שנחשבות למקומות התורפה שבהם מתבצעת הזרקת חומצה היאלורונית, אולם כאמור, כל אחד עובר אבחון וההזרקה נעשית לפי מצבו. האזורים המוזרקים בדרך כלל הם צדי הפנים והאף שנוטים להעמיק בגלל נפילת העור ובגלל קמטים וקמטוטים שנוצרים בגלל כיווץ האף והפה בדיבור ובאכילה. עוד מטפלים בשפתיים במילוי, בפיסול האף, בפיסול וחיטוב עצמות הלחיים וקו הלסת, מילוי נפחים שונים לפי מבנה הפנים, גם בצדי הפנים ועוד, לפי הדרישה ולפי הצורך.

 

טיפולי יופי ואסתטיקה קליניקות לרפואה אסתטית בעלי ניסיון עם הרבה ניסיון שיודעות לספק שירות

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.