טיפולי יופי ואסתטיקה רופאים מתמחים במרפאות אסתטיקה שמשיבות בטחון עצמי ואיכות חיים בעלי שנות ניסיון

סקולפטרה - הטיפול החדשני להחלקת עור הפנים והצוואר

המודעות בשנים האחרונות עבור טיפולים קוסמטיים המצעירים את העור הפכה להיות גבוהה מאד. תוך כך, גם הטכנולוגיה והחדשנות בתחום זה הגיעה לרמה גבוהה וישנם לא מעט תכשירים וטיפולים המביאים לתוצאות איכותיות ולהצערת העור בכל איזורי הפנים, כולל הצוואר. באיזה גיל כדאי להתחיל, ואיך טיפול סקולפטרה יכול לסייע לכם להיראות ולהרגיש צעירים יותר? מיד תדעו את כל הפרטים.

סקולפטרה – הטיפול שיהפוך אתכם לצעירים יותר

אומרים שגיל הוא לא באמת מספר, אלא הרגשה וזה מאד נכון. יחד עם זאת, פגעי הזמן לא נכללים באמרה זו ועדיין את הגיל רואים על עור הפנים. המודעות הגבוהה לאנטיאייג'ינג בשנים האחרונות מביאה גם נשים צעירות בגילאי עשרים פלוס לשים לב לכל שינוי בעור או קמט קטן.

השאלה הגדולה לגבי מתי מתחילים ללכת אל טיפולים להצערת העור כמו טיפול סקולפטרה או כל טיפול אחר היא שאלה מאד אינדיבידואלית. שינויי מזג האוויר, חום קיצוני או עור קיצוני וגם שינויי הזמן על העור נראים לעין. גם אם אנחנו מרגישים בני עשרים פלוס, פגעי הזמן מראים לנו אחרת.

זוהי בדיוק הסיבה שאין באמת גיל נכון שבו מתחילים טיפולי סקולפטרה או טיפולים להצערת העור כאשר אלו טיפולים אחרים. במקרה זה, זה עניין של תחושה אישית ומודעות גבוהה.

מהו טיפול הסקולפטרה ולמה חשוב לעשות אותו

על פי ד"ר לריסה ברק, מנהלת מרפאת אסתטיקה יוקרתית, טיפול זה הוא טיפול בו מוחדרים חומרים עדינים לעור כאשר חומרים אלו מעודדים ייצור חדש של סיבי הקולגן שנעלמים עם פגעי הזמן וככל שהשנים חולפות, ותוך כך תורמים לשיפור המראה של העור, והצערת העור.

אם העור שלכם מרגיש שונה עם השנים, לוקח לו זמן לחזור למקום הטבעי שלו, הצורה שלו מתחילה להשתנות והוא פחות גמיש ממה שבעבר אתם לבטח זקוקים לטיפול. הפנים עם הזמן הופכות לנפולות וטיפול סקולפטרה יכול להחזיר לכם את הנפח, הגמישות והעור המוצק שהיה לכם בצעירותכם. עם טיפול זה לא רק תרגישו צעירים יותר, אלא גם תיראו צעירים יותר.

למי מתאים טיפול הצערת עור הפנים

טיפול באמצעות סקולפטרה מתאים לכל המתעניינים בשיפורים איטיים וטבעיים בעור הפנים. תהליך ההזדקנות מביא לאיבוד מנפח הפנים גם אצל נשים וגם אצל גברים.

באמצעות טיפול בסקולפטרה אפשר לראות שיפור משמעותי בעור הפנים והצוואר כאשר העור במהלך הטיפול מחדש את היכולת ליצירת קולגן, כך התוצאה היא טבעית, איכותית ונשמרת לזמן רב.

מה קורה לאחר הטיפול?

כמו בכל טיפול להצערת העור עלולות להיות תופעות לוואי קלות. בטיפול סקולפטרה יכולה להיות רגישות בעור בדרגה קלה מאד ואדמומיות קלה. בחלק מהמקרים גם ישנה נפיחות. כל כאב יוכל להיות מטופל במשככי כאבים רגילים.

תופעות לוואי אלו חולפות לרוב תוך זמן קצר וללא התערבות רפואית, אך כמובן שאם יש לכם שאלות בעיות או יש צורך לפנות אל הרופא המטפל תוכלו לפנות אל אנשי המקצוע דרכם ביצעתם את הטיפול ללא שום בעיה ולקבל מענה מהיר, מכיל, אדיב וסבלני.

מרפאת L,Barak Milan נוסדה על ידי ד"ר לריסה ברק. ד"ר ברק היא רופאת משפחה ומתמחה גם ברפואה אסתטית בניסיון של יותר מ20 שנה. למרפאה ישנם שלושה סניפים. סניף אחד בתל אביב, סניף בזיכרון יעקב וסניף בירושלים. בנוסף לכך, ישנם גם שני סניפים במילאנו המנוהלים על ידי הבת של ד"ר לריסה ברק.

מרפאת האסתטיקה בניהול של ד"ר ברק דוגלת בערכי כבוד, יחס חם ומחבק, סבלנות ומצוינות. זאת לצד מקצועיות ברמה גבוהה, תשומת לב לפרטים הקטנים ואהבה לאדם, ולמקצוע. אתם מוזמנים כבר כעת לצור קשר או להשאיר פרטים ונתאים לכם ביחד את הטיפול המושלם שישפר לכם את איכות החיים.

 

טיפולי יופי ואסתטיקה רופאים מתמחים במרפאות אסתטיקה שמשיבות בטחון עצמי ואיכות חיים בעלי הבחנה מקצועית

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.