טיפולי יופי ואסתטיקה רופאים מתמחים במרפאות אסתטיקה שמשיבות בטחון עצמי ואיכות חיים בעלי שנות ניסיון

מתיחת צוואר ללא ניתוח

רבים מאיתנו שואפים לשלמות למרות שאנחנו יודעים שהיא לא קיימת. אך חלומות בתחום האסתטיקה בהחלט אפשר להגשים, ויותר מאחד או שניים. לא אחת אנחנו שומעים על נשים וגברים שמגיל מסוים כבר לא מרוצים ממראה הצוואר שלהם. העור באיזור הצוואר גם הוא כמו עור הפנים יכול להפוך לנפול וחסר אלסטיות. השנים שחולפות, פגעי הזמן, החשיפה המרובה לשמש וההזדקנות של העור מביאים למראה רופס, מקומט ופחות מחמיא. כיום ישנם טיפולים איכותיים שאינם מחייבים ניתוח על מנת להחזיר לעצמנו את עור הצוואר הצעיר. אם גם אתם מחפשים טיפול שהוא אינו ניתוחי, הגעתם אל המקום הנכון.

מתיחת צוואר ללא ניתוח – זה לא חלום

אם את או אתה מרגישים שהצוואר שלכם כבר רופס ונפול, אתם לא לבד. ככל שהזמן עובר ואנו  מתבגרים הגיל הולך והופך את עור הפנים ועור הצוואר לפחות אלסטי, והגמישות הטבעית, הברק והחיוניות של העור נעלמים. לכן לא מעט גברים ונשים מחפשים כבר מגיל 50 ופחות את הטיפולים האסתטיים שיכולים לסייע להם להיראות ואף להרגיש צעירים יותר. הפתרון האידיאלי לסיטואציה הזאת הוא מתיחת צוואר. כיום ישנה אופציה עבור מתיחת צוואר ללא ניתוח וכך מטופלים לאחר הטיפול מקבלים מראה צעיר, חיוני והעור זוכה לאלסטיות מצעירותו. בגלל שהפנים והצוואר הם החלק הבולט ביותר בחזית הנראות שלנו זה רק הגיוני שנרצה ליצור רושם ראשוני טוב יותר. נשים וגברים עם פנים במראה צעיר רענן וללא קמטוטים מביאים לאנרגיות טובות יותר. המראה הוא צעיר יותר, התחושה היא צעירה יותר, והחלום הזה לחלוטין בר הגשמה ללא ניתוח וללא הרדמות בין אם מקומיות ובין אם מלאות.

איך מבצעים מתיחת צוואר ללא ניתוח?

ד"ר לריסה ברק, מנהלת מרפאת הבוטיק היוקרתית L,Barak Milan מציעה טיפול חדש ואיכותי. טיפול פייס טייט המתבצע באמצעות מכשיר inmode, מכשיר בפיתוח ישראלי חדשני המטפל בצוואר ובפנים ומבצע פעולה המדמה את פעולת ניתוח מתיחת הצוואר, אך ללא ניתוח. המכשיר מביא לירידה משמעותית בכמות השומן התת עורי באיזור הצוואר, ואם בוחרים גם באיזור הסנטר והעפעפיים. האפקט הוא אפקט של מתיחה ומיצוק העור ומביא לתוצאות מרהיבות ממש בדומה לניתוח הרמה ומתיחה. כמובן שחשוב שהניתוח יבוצע אך ורק על ידי הידיים המיומנות והמוסמכות לכך, והטובות ביותר.

למי מתאים הטיפול?

טיפול מתיחת צוואר ללא ניתוח מתאים גם לגברים וגם לנשים המעוניינים למצק את עור הצוואר, ואינם יכולים לעבור התערבות כירורגית. או פשוט אינם מעוניינים בכך. המכשיר מבוסס על גלי רדיו, הידית חודרת אל רקמות העור העמוקות ובסיוע החום מגלי הרדיו ממיסה את רקמות השומן. הטיפול מעודד את ייצור הקולגן, מכווץ את שטחי העור ובסיום הטיפולים העור יותר מוצק ומהודק. בסיום הטיפול אפשר יהיה להרגיש נפיחויות קלות או בצקות שחולפות לאחר כמה ימים. מעבר לכך, לא צפויות תופעות לוואי אחרות כלל וכלל.

L,Barak Milan היא מרפאת בוטיק יוקרתית לאסתטיקה ומהמובילות בישראל ובחו"ל. המרפאה מנוהלת והוקמה על ידי ד"ר לריסה ברק לה ניסיון של מעל 20 שנים בתחום האסתטיקה. ד"ר ברק הינה גם רופאת משפחה ובעלת ניסיון, וותק ומוניטין איכותי. למרפאה מגוון סניפים ברחבי הארץ ובערים מרכזיות ואף במילאנו שני סניפים אותם מנהלת בתה של ד"ר לריסה ברק. המרפאה מאמינה בשירות אדיב, סבלני ומקצועי ללא דופי. כבוד הדדי וערכי מצוינות ומעניקה טיפולים מגוונים בתחום האסתטיקה, ועל הצד המקצועי הטוב ביותר. כי חשוב שתהיו בידיים הטובות ביותר, ובריאותכם תהיה תקינה ואיכותית, לצד אסתטיקה שתמיד חלמתם עליה.

 

 

טיפולי יופי ואסתטיקה מרפאות אסתטיקה המתמחות בטיפולי פנים בעזרת טכנולוגיה מאבחנים את המטופל עם

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.