חומצה היאלורונית בשפתיים ועוד

הזרקת חומצה היאלורונית היא הליך קוסמטי מבוקש המשמש להצערת העור ולהפחתת הופעת קמטים, קמטים עדינים וכו'.
דוגמא נוספת היא טיפול עיבוי שפתיים עם הזרקת חומצה היאלורונית - טיפול נפוץ לעיצוב השפתיים.
הטיפול כולל הזרקת חומר דמוי ג'ל, המצוי באופן טבעי בגוף, להחלקת העור והוספת נפח. למרות שההליך בטוח בדרך כלל ויש לו סיכון נמוך לתופעות לוואי, ישנם אמצעי זהירות והגבלות מסוימים שהמטופלים צריכים לדבוק בהם בעקבות הטיפול. מיד תגלו מהן הפעולות שיש להימנע מהן לאחר קבלת זריקות חומצה היאלורונית.

6 דברים שאסור לעשות אחרי הזרקת חומצה היאלורונית

  • הימנעו מפעילויות מאומצות ופעילות גופנית

במשך 24-48 השעות הראשונות לאחר קבלת זריקות חומצה היאלורונית, מומלץ להימנע מעיסוק בפעילות גופנית נמרצת, כולל פעילות גופנית. אימונים אינטנסיביים יכולים להגביר את זרימת הדם לאזור המטופל, שעלול לגרום לנפיחות, חבורות ולהאריך את תהליך הריפוי. בנוסף, הזעת יתר עלולה להגביר את הסיכון לזיהום. מומלץ להמתין לפחות יומיים לפני חידוש שגרת האימונים הרגילה.

  • הגבילו את החשיפה לשמש ולחום

יש לצמצם למינימום את החשיפה לאור השמש, מיטות שיזוף וחום מוגזם למשך שבועיים לפחות לאחר הטיפול. קרינת UV וטמפרטורות גבוהות עלולות לגרום לדלקת, לגירוי, ועלולים להשפיע לרעה על תוצאות ההליך. כאשר אתם בחוץ, יש להצטייד בקרם הגנה עם מקדם הגנה 30 לפחות ולהימנע מאור שמש ישיר, במיוחד בשעות השיא שהן לרוב מעשר בבוקר ועד ארבע אחר הצהריים.

  • הימנעו מאלכוהול ועישון

יש להימנע מצריכת אלכוהול ועישון לפחות 24 שעות לאחר קבלת זריקות חומצה היאלורונית. גם אלכוהול וגם ניקוטין יכולים לעכב את תהליך הריפוי ולהגביר את הסיכון לחבלות, נפיחות וזיהום. יתרה מכך, צריכת אלכוהול עלולה לגרום להתייבשות, מה שעלול להוביל לתוצאות לא אופטימליות מהטיפול.

  • וותרו לזמן מה על הסאונה והג'קוזי

יש להימנע מסביבות חמות, כגון סאונות, אמבטיות חמות וחללים מלאים באדים לפחות שבועיים לאחר ההליך. החום עלול להחמיר את הנפיחות, להאריך את תהליך הריפוי ולהגביר את הסיכון לסיבוכים. בחרו במקום במקלחת פושרת ומפנקת.

  • הימנע ממגע באזור המטופל

חשוב לא לגעת, לעסות או להפעיל לחץ על האזור המטופל לפחות 24 שעות לאחר ההזרקות. פעולות אלו עלולות לגרום לחומצה ההיאלורונית לנדוד לאזורים לא מכוונים, ולהוביל לתוצאות לא אחידות או לא רצויות. מומלץ להימנע משינה על האזור המטופל לפחות לילה אחד לאחר ההליך כדי למנוע לחץ ותנועה מיותרים על חומר המילוי, והתפזרות של חומר המילוי.

  • דחו טיפולי פנים וטיפולי שיניים לפחות לשבועיים

טיפולים כגון טיפולי פנים, פילינג, טיפול בלייזר או טיפולים בסגנונות אחרים בין אם טיפולי פנים פשוטים ובין אם טיפולי פנים מורכבים עלולים לגרום לגירוי ולהשפיע לרעה על תוצאות ההזרקות. טיפולי שיניים יכולים גם להפעיל לחץ על האזור המטופל ועלול לגרום לחומר המילוי להתפזר באופן לא אחיד, ותוך כך לפגוע בתוצאות ההזרקות.

לא מתפשרים על איכות ומקצועיות ברמה גבוהה

על ידי הקפדה על הנחיות אלו והימנעות מהפעילויות שהוזכרו לעיל, תוכלו להבטיח לעצמכם תוצאות נפלאות ואיכותיות מהזרקת החומצה ההיאלורונית תוך מזעור הסיכון לסיבוכים. בחירה באנשי המקצוע הנכונים וברמה גבוהה תביא להשלמת התהליך באופן מושלם ולבטח לתמיכה מיטבית מכילה וסבלנית.

L,Barak Milan הינה מרפאת יוקרה לאסתטיקה. המרפאה מובילה בתחומה בישראל ומנוהלת על ידי ד"ר לריסה ברק שהינה רופאת משפחה בכירה. ד"ר ברק היא בעלת ניסיון של עשרים שנה באסתטיקה ומובילה בתחומה. למרפאה סניפים בתל אביב, בזכרון יעקב ובערים נוספות. למרפאה שני סניפים במילאנו המנוהלים על ידי בתה של ד"ר ברק. אתם מוזמנים להשאיר פרטים, לכל השאר אנחנו כבר נדאג בביטחון מלא לבריאותכם ולתוצאות איכותיות.

 

טיפולי יופי ואסתטיקה החברות זריזים עם מתן אחריות לעבודתם שיודעים להתאים לכל מטופל תכנית

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.