טיפולי יופי ואסתטיקה רופאים מתמחים במרפאות אסתטיקה שמשיבות בטחון עצמי ואיכות חיים בעלי שנות ניסיון

כל מה שאת צריכה לדעת על מתיחת פנים ללא ניתוח

אנחנו יודעים עד כמה זה חשוב להרגיש טוב מבפנים, ולעיתים זה גם גורם לנו לרצות להרגיש טוב מבחוץ. אין בכך שום בושה. אנשים שמעוניינים להיראות טוב ואסתטיים זוהי בחירה לגיטימית וברורה לחלוטין. כיום יש לא מעט טיפולים שמסייעים לכך, ועולם האסתטיקה עבר מהפכה משמעותית עם החדשנות והטכנולוגיה, ולא מעט אנשים בתחום זה מתחדשים ולומדים עוד ועוד טכניקות ושיטות על מנת שאנחנו נקבל את מיטב הטיפולים, ובאמצעות חומרי הגלם הטובים ביותר והבריאותיים ביותר. כאשר אתם חושבים על טיפולים אלו בכלל, ובפרט על מתיחת פנים ללא ניתוח חשוב לזכור שהבריאות שלכם היא הדבר החשוב ביותר כאן, וגם כאשר מדובר בטיפול אלו יש לשים לב לכך.

מה גורם לעור שלנו להזדקן?

זה ידוע שעור הפנים שלנו הוא הראשון שנפגע מפגעי הזמן, והוא גם הרגיש ביותר. עור הפנים מושפע באופן ישיר מתנאים פיזיולוגיים וסביבתיים. ולכן טיפולי אסתטיקה הקשורים לעור הפנים הפכו להיות הטיפולים המבוקשים ביותר. יחד עם זאת, לא מעט נשים וגברים נמנעים מניתוחים ועל כן, מתיחת פנים ללא ניתוח הפכה להיות טיפול מאד מבוקש, ולא בכדי. עם השנים כוח הכבידה מראה את הנוכחות שלו גם על העור שלנו. ישנה האטה משמעותית בייצור של סיבי אלסטין באופן טבעי, כאשר אלו הם בעצם האחראיים על הגמישות של העורך. תוך כך, העור מתחי להפוך לנפול באזור הצוואר ובאזור הפנים וגמישותו יורדת משמעותית. נוסף לכך את פגעי הזמן, אורח החיים, במידה וישנו אורח חיים המשלב עישון מאסיבי או אלכוהול והעור נראה בהתאם לכך. כיום נשים וגברים חוששים להכנס לניתוחים מורכבים או בכלל לניתוחים, גם אם הם הקטנים ביותר. ועל כן מתיחת פנים ללא ניתוח היא טיפול איכותי ומתאים שמביא להצערת עור הפנים. ולמעשה, מחזיר לעור הפנים את הגמישות והברק החיוניים לו מצעירותו.

מתיחת פנים ללא ניתוח - למי הטיפול הזה מתאים?

מתיחת פנים ללא ניתוח היא שיטה המתאימה לאנשים להם יש צניחת עור ברמה קלה, ועד לרמה בינונית בפנים. וכמובן גם למי שחוששים מהניתוח בהרדמה המלאה או פשוט לא יכולים לעבור ניתוח. זהו פתרון אידיאלי המחליף ניתוח מלא, או ניתוח חלקי. הפעולה לא דורשת הרדמה מלאה כלל ותוך כך מורידה באופן מיידי סיכונים של הרדמה. חוזרים לשגרה באופן כמעט מיידי, והתוצאות כבר ניכרות בסיום הטיפול.

איך זה מתבצע?

השיטה מתבצעת באופן שאינו כירורגי כלל. ישנן מספר שיטות החל מהזרקות או החדרת חוטים, ועד לשימוש במכשור חדשני וטכנולוגי הגורם למיצוק העור. תחילת הטיפול חייבת להתבצע אך ורק לאחר אבחון אישי מעמיק ומדויק, וזאת על מנת שתהיה התאמה אישית לסוג הטיפול ולשיטת המתיחה. חשוב לדעת שלעיתים ישנו גם צורך כן בהרדמה מקומית, בהתאם לתחושת המטופלים. וישנן גם פעמים שבהן אין בכלל צורך בהרדמה.

כאמור, מדובר בטיפול שהוא מאד אינדיבידואלי ועל כן יש לדאוג לכך שאתם מקבלים את הייעוץ מהאנשים המתמחים בתחום זה, ומובילים בתחומם.

ד"ר לריסה ברק היא מנהלת מרפאת L,Barak Milan, מרפאת אסתטיקה מובילה בתחומה ויוקרתית. ד"ר ברק הקימה את המרפאה והיא עצמה בעלת ניסיון של מעל לעשרים שנה ברפואה האסתטית ובתחום האסתטיקה. ד"ר ברק היא אף רופאת משפחה ובעלת מוניטין גבוה, וותק וניסיון. המרפאה בעלת סניפים ברחבי הארץ, בין היתר בזכרון יעקב, תל אביב וירושלים ואף במילאנו. המרפאה דוגלת בכבוד הדדי, ערכי מצוינות ומעניקה יחס חם ושירות מושלם. הטיפולים הינם מקצועיים, ברמה גבוהה, ונעשים באמצעות חומרי הגלם העומדים בתקנים המחמירים ביותר. התקשרו כבר עכשיו לפרטים מלאים, וביחד נשפר לכם את איכות החיים.

 

 

 

 

 

 

 

 

טיפולי קוסמטיקה מתלמדים במרפאות של אסתטיקה מקצוענים בחסות המשרד שבה הם עובדים שיודעות

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.