הזרקת חומצה היאלורונית – כל מה שחשוב לדעת

זה לא סוד שהזמן חולף ופגעי הזמן נראים על עור הפנים שלנו. כאשר העור מזקן הוא מזדקן בשני אופנים. בצד הפנימי, ובצד החיצוני. לצערנו החשיפה היומיומית לנזקי השמש הגוברת עם השנים גורמת לעור להתבגר מאד ואף גורמת לירידה משמעותית בהורמונים שגורמים לגמישות ולאלסטיות של העור. טיפולי הזרקת חומצה היאלורונית מחזירים לעור את האלסטיות הטבעית שלו, ומשמרים את העור במצב נפלא לשנים טובות וארוכות.

חומצה היאלורונית – מהי?

חומצה היאלורונית היא חומר הדומה לג'ל ומיוצר ברמה טבעית בתאים בעור. החומצה ההיאלורונית משמשת כבר מספר עשורים בתחומים שונים שלאו דווקא קשורים לקוסמטיקה ורק עם השנים האחרונות התגלתה כאפקטיבית לאנטיאייג'ינג ולטיפולים משמרים לעור הפנים. התכונה המרכזית של חומצה היאלרונית היא היכולת לספוג כמויות מים גדולות ועל כן, היא מגבירה את הסיכוך הנוצר בגוף. תוך כך, היא מעניקה לעור את האלסטיות שאבדה לו עם השנים ועם פגעי הזמן ומזג האוויר ומביאה לעור בריא וצעיר. לא בכדי מרפאות האסתטיקה הטובות בעולם משתמשות בחומצה היאלורונית במיטב הטיפולים להצערת עור הפנים. זהו לא טרנד, החומצה ההיאלורונית כאן להישאר ולהבטיח לנו שאפשר להישאר צעירים לנצח.

טיפולי הזרקת חומצה היאלורונית – איך זה מתבצע?

על פי ד"ר לריסה ברק, בעלת מרפאת קוסמטיקה יוקרתית ורופאת משפחה בעלת ניסיון של שנים רבות, חומצה היאלורונית נמצאת בגוף באופן טבעי והיא זו שאחראית על הגמישות בעור. כבר מגיל 30 נשים וגברים מרגישים את האטת ייצור חומר הקולגן בגוף. וכאן מתחיל למעשה התהליך של הזדקנות העור. טיפול הזרקת חומצה היאלורונית יביא לעור בריא יותר, רענן, צעיר ויחזיר לו את האלסטיות שאבדה עם השנים ועם פגעי הזמן. הזרקת החומצה מביאה למראה טוב באופן כללי ואף מעבה חלל בעור הפנים. הטיפול יכול להתפשט גם אל הצוואר, האף, הסנטר, הלסת, השפתיים, הרקות וצידי הפה והאף. כמו כן, גם בשקעי העיניים ובצידי העיניים. הטיפול בחומצה ההיאלורונית לא מצריך הכנה כלשהי לפני כן, פרט לשטיפה מאד יסודית בסבון ומים. חשוב כן להקשיב להנחיות הרופאה המטפלת ולהקפיד עליהן היטב.

מהו משך הטיפול ומי מבצע אותו?

טיפול בהזרקת חומצה היאלורונית נעשה עד לשלושים דקות וברוב הפעמים לא מצריך גם אלחוש זה או אחר. הטיפול מתקיים עם מחט דקיקה המביאה לדיוק מיטבי באזורים המבוקשים. טיפול זה חייב להתבצע על ידי ידיים מוסמכות באופן פורמלי. רצוי על ידי רופאים המבינים בתחום ומיומנים בהזרקות.

בסיום הטיפול עלולה להופיע נפיחות ואדמומיות בעור ואף רגישות וגירוד. אך התופעות הללו יעלמו עם הזמן והאפקטיביות של הטיפול תיראה מהר מאד. לאחר מספר שבועות חשוב להגיע למעקב וביקורת ואף לבצע הזרקות נוספות. כמובן שכל הנושא הוא מאד אינדיבידואלי, החזרה על הטיפולים מאד תלויה בסוג העור ובאדם המקבל אותם.

מרפאת האסתטיקה L,Barak Milan היא מרפאת בוטיק יוקרתית שהוקמה על ידי ד"ר לריסה ברק. לד"ר ברק ניסיון של מעל 20 שנים ברפואה אסתטית והיא אף מומחית ברפואת משפחה בנוסף לניהול המרפאה. למרפאה סניפים ברחבי הארץ. בתל אביב, זכרון יעקב, ירושלים ושני סניפים במילאנו המנוהלים על ידי בתה של ד"ר ברק, גם היא מתמחה בתחום האסתטיקה. מרפאת האסתטיקה של ד"ר לריסה ברק דוגלת בערכי כבוד הדדי ומצוינות, יחס חם ושירות ללא דופי, זאת לצד טיפולים מקצועיים ברמה גבוהה במיוחד. אתם מוזמנים כבר עכשיו להתקשר ולהשאיר פרטים. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת וביחד לשפר לכם את איכות החיים.

 

 

 

 

טיפולי יופי ואסתטיקה רופאים המתמחים ברפואת אסתטיקה המבינים איזה טיפול הלקוחות צריכים מומחים בתחומם

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.